کد خبر: 977074
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
در کردستان
امروز با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، احداث و تامین 2000 واحد مسکونی برای محرومین استان کردستان از محل اعتبارات دولتی کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، محمدباقر نوبخت دقایقی پیش از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شد و در سفر یک روزه از چندین پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی این استان بازدید می‌کند.

در این سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از برخی پروژه های زیر ساختی استان در حوزه راه، آب و راه آهن بازدید خواهد کرد.

بازدید از گردنه صلوات‌آباد سنندج در محور بزرگراهی سنندج - همدان، کلنگ‌زنی احداث و تامین 2000 واحد مسکونی برای محرومین استان از محل اعتبارات دولتی، بازدید از قطعات پروژه بزرگ راه آهن همدان - سنندج، بازدید از سدسیازاخ، بازدید از سد آزاد، استخر ذخیره، نیروگاه و سامانه انتقال این سد مهم‌ترین برنامه‌های سفر معاون رئیس جمهور به استان کردستان است.

شرکت در هجدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کردستان آخرین برنامه سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به کردستان است.

همچنین در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کردستان تفاهم‌نامه تامین و احداث 3000 واحد مسکونی برای محرومین استان کردستان و نیز تفاهم‌نامه تکمیل باقیمانده عملیات اجرایی پروژه راه آهن همدان - سنندج مبادله خواهد شد.

محمدباقر نوبخت غروب امروز نیز سنندج را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.
انتهای پیام/76/2330

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر