کد خبر: 976905
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با شبکه روسی تاکید کرد که تحریم‌های آمریکا و اروپا برای ساقط کردن حکومت دمشق بود، اما به مردم عادی آسیب می‌زند.
سرويس بین الملل جوان آنلاين:  بشار اسد رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با شبکه راشا تودی تاکید کرد که تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه دمشق فقط یک هدف را دنبال می‌کرد و آن شورش مردم علیه دولت بود تا از طریق مردم دستور کار خود را پیش ببرند.

وی افزود: محدودیت‌های اتحادیه اروپا و آمریکا علیه سوریه در وهله اول مردم عادی سوریه را هدف گرفته بود آنقدر که مردم را به شورش علیه دولت واداشت. اکنون غرب هر سال تحریم‌های خود را به مدت یک دهه تجدید می‌کند و هدف تازه آن‌ها تنبیه سوری‌ها به خاطر مقاومت در برابر فشار‌های آنهاست.

اسد گفت: آن‌ها انتظار داشتند مردم در مراحل مختلف علیه دولت شورش کنند، اما نتوانستند. از تروریست‌ها حمایت کردند، اما مردم با آن‌ها همراهی نکردند و در کنار دولت خود ایستادند. اکنون آن‌ها در رنجند و دارند هزینه می‌دهند.

رئیس جمهور سوریه در ادامه تاکید کرد که تحریم‌ها تلاش ناامیدانه غربی‌ها برای ساقط کردن دولت دمشق، که از جنگ داخلی و حضور گسترده تروریست‌ها سالم بیرون آمده است، محکوم به شکست است چرا که افکار عمومی که سال‌ها جنگ را دیده است دیگر به راحتی تغییر نخواهد کرد.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
حالا نوبت این یکی دیگست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار