کد خبر: 976843
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح:
سرويس سياسی جوان آنلاين: فکر کردن و کار کردن جوانان در نظام جمهوری اسلامی و وزارت دفاع الزامات مهمی دارد که انقلابی بودن جوانان یکی از مؤلفه‌های ضروری این نسل است.
به گزارش فارس، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در نشست گروه مشاوران جوان وزارت دفاع که با حضور نخبگان جوان سازمان‌های وزارت دفاع در محل ستاد این سازمان برگزار شد با ابراز خرسندی از حضور در جمع پرشور و نشاط جوانان، گفت: تشکیل گروه مشاوران یک حرکت نمادین نیست بلکه حرکتی جدی و مسئولانه است و من با اعتقاد به ظرفیت و توان بالای جوانان وزارت دفاع به آینده آن بسیار امیدوارم. این گروه سرشار از انگیزه است که می‌تواند با ارزیابی صحیح و ارائه راهکار‌های صحیح آینده وزارت دفاع را تضمین نماید. امیر سرتیپ حاتمی افزود: امروز شما وارث وزارت دفاع با تاریخ باشکوه هستید که کشور را از وابستگی به تجهیزات خارجی بی‌نیاز کرد و در این منطقه پرآشوب به کمک نیرو‌های مسلح آمد و امنیت کشور و بازدارندگی مؤثر را به ملت عزیز ایران تقدیم کرد. فکر کردن و کار کردن در این سازمان باعظمت الزامات مهمی دارد که انقلابی بودن جوانان یکی از مولفه‌های ضروری این نسل است. وی در ادامه تأکید کرد: جوانان برای ایفای نقش مؤثر در اداره وزارت دفاع، باید روحیه مشارکت‌پذیری و کار جمعی و تفکر عمیق را با به کارگیری تجارب ارزنده امیران و سرداران و مسئولان وزارت دفاع آموخته و روحیه یادگیری و تفکر جهادی انقلابی را در خود تقویت کنند.

وی با بیان اینکه به کارگیری جوانان در مدیریت بخش‌های مختلف وزارت دفاع به عنوان یک تصمیم راهبردی و سرنوشت‌ساز در اولویت برنامه‌های این سازمان قرار گرفته است، افزود: مسیر ورود جوانان به عرصه‌های مدیریتی جهش‌های آنی و صعود‌های اتفاقی نیست، بلکه فعالیت مؤثر با روحیه جهادی و انقلابی در زمینه‌های صنعتی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی زمینه‌ساز تربیت مدیران حال و آینده وزارت دفاع به شمار می‌رود.

امیر سرتیپ حاتمی با تأکید بر لزوم تمرین و یادگیری مستمر جوانان توأم با خودسازی فردی و ارتقای بصیرت تصریح کرد: جوان‌گرایی زمانی موفق و اثربخش خواهد شد که ما جوانانمان را برای این امر مهم آماده کنیم و خود شما جوانان در این کار مهم سهم بسیار بالایی دارید. وی صلاحیت علمی، صلاحیت عملی و صلاحیت حضور در میدان را لازمه مدیریت جوانان دانست و بیان کرد: حضور و نقش پررنگ جوانان در خودِ مسئولیت و فاصله از شعار و آرمان‌گرایی صرف، لازمه و ضرورت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار