کد خبر: 976755
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: سرمربی مسئول فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی است و نباید از فهرست او ایراد گرفت و ذهنیت کادرفنی را مخدوش کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: بیژن ذوالفقارنسب در مورد فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای بازی با عراق و ایراد‌هایی که برخی از این فهرست می‌گیرند، گفت: در تمام دنیا مسئول تیم ملی سرمربی تیم است و اوست که مسئولیت دعوت از بازیکنان و اجرای تاکتیک‌های مدنظرش را برعهده دارد. هیچ جا قبل از مسابقه از فهرست تیم ملی ایراد نمی‌گیرند و نمی‌گویند چرا این بازیکن انتخاب نشد و آن بازیکن انتخاب شد. باید به سلیقه سرمربی تیم ملی احترام گذاشت.

وی افزود: اگر هم سرمربی در داخل ایران نبوده دستیارانش حضور داشته‌اند و آن‌ها نیز نفرات مورد اعتماد و سالم هستند بنابراین اجازه بدهید قبل از بازی با عراق از فهرست تیم ملی ایراد نگیریم. مثلا برخی می‌گویند که چرا مسعود شجاعی با این سن و سال زیاد به تیم ملی دعوت شده است؟ در حالیکه همین بازیکن در بازی تراکتور و صنعت نفت وقتی به میدان آمد باعث ایجاد تحرک خوبی در تیمش شد و بازی تیمش را با چند پاس خوب راه انداخت. شاید سرمربی تیم ملی نیاز به بازیکن باتجربه داشته که شجاعی را دعوت کرده بنابراین نباید جنجال کرد و با شلوغ بازی انجام داد.

مربی اسبق تیم ملی در مورد بازی ایران با عراق و برگزاری این مسابقه در اردن گفت: عراق در ۱۵-۲۰ سال اخیر برای ما مشکل ساز بوده و بازی با این کشور حواشی هم برایمان در پی داشته است. به نوعی می‌توان گفت عراق گربه سیاه کشورمان است و تغییر کشور محل برگزاری مسابقه به سود تیم ملی ایران است، زیرا این حواشی کمتر می‌شود و تغییر میزبانی عراق را به فال نیک می‌گیریم. از نظر فنی هم تیم ایران به عراق برتری دارد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار