کد خبر: 976365
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
فرمانده سپاه سقز گفت: 180 دانش‌آموز دختر سقزی و منطقه آموزشی زیویه در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام شدند.

یوسف معروفی ظهر امروز در حاشیه آیین اعزام کاروان راهیان نور دختران دانش‌آموز سقز گفت: این کاروان با 5 دستگاه اتوبوس و دو دستگاه خودروی سواری برای پشتیبانی، سفر خود را آغاز کردند.

وی اضافه کرد: مراحل بعدی اعزام کاروان راهیان نور سقز که شامل دانش‌آموزان پسر و دختر خواهد بود، تا پایان سال جاری به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

وی بیان داشت: مدت سفر کاروان راهیان نور 2 روز است که دانش‌آموزان در این سفر معنوی از مناطق عملیاتی مریوان و سنندج بازدید و با دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در آن زمان آشنا خواهند شد.

معروفی خاطرنشان کرد: در کنار بازدید از مناطق عملیاتی مریوان برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است که در مدت سفر اجرا خواهد شد.

وی بر اهمیت نقش اردوی راهیان نور در میان دانش آموزان تأکید کرد و افزود: هدف از اعزام کاروان ‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و همچنین تشریح ارزش های دفاع مقدس است.

در هنگام اعزام کاروان راهیان نور، جمعی از مسئولان ادارات، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده دانش آموزان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/2330/74/ر

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر