کد خبر: 976282
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
مدیرعامل نمایشگاه اصفهان خبر داد؛
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به آغاز نمایشگاه کتاب این استان از 18 آبان‌ماه گفت: حدود 500 ناشر برتر از سراسر کشور در نمایشگاه کتاب اصفهان حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، علی یارمحمدیان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب اصفهان به مدت شش روز و تا بیست و سوم آبان‌ماه ادامه خواهد داشت، افزود: ویژگی مهم نمایشگاه کتاب امسال، حضور بسیاری از ناشران مطرح و برجسته کشور است تا نیازهای مخاطبان و علاقمندان کتاب در استان اصفهان به بهترین شکل ممکن برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه 9000 مترمربع فضای نمایشگاهی در قالب چهار سالن به نمایشگاه کتاب اصفهان اختصاص یافته است، اظهارداشت: تمامی امکانات شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در اختیار متولیان امر و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع کتاب و کتابخوانی قرار گرفته تا این نمایشگاه که ویترین فرهنگی استان اصفهان به شمار می‌رود به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش آگاهی‌های عمومی و تخصصی مردم از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب به شمار می‌رود، تصریح کرد: نمایشگاه اصفهان علاوه بر مسئولیت‌های ذاتی خود در حوزه کسب و کار، تجارت و اقتصاد، مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز بر عهده دارد که تلاش می‌کند با هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی، برگزاری نمایشگاه کتاب و نمایشگاه‌هایی از این دست به این مسئولیت‌ها عمل کند.

وی ساعت بازدید از نمایشگاه کتاب اصفهان را از 9 صبح تا 8 شب عنوان کرد و گفت: به منظور استفاده تمامی اقشار مختلف از نمایشگاه کتاب، ساعت کاری این نمایشگاه به صورت یکسره از صبح تا شب تعیین شد تا همانند سال گذشته بیشترین میزان بازدید از این نمایشگاه شکل گیرد.

یارمحمدیان با تجلیل از عملکرد دستگاه‌های مرتبط با کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه برای مشارکت در برپایی این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه با هماهنگی دستگاه‌های متولی حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود و خوشبختانه متولیان امر نیز از برگزاری این نمایشگاه بسیار مطلوب بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر