کد خبر: 976234
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲
آغاز مرحله برگشت لیگ قهرمانان اروپا
مرحله برگشت رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان سه‌شنبه شب با برگزاری هشت دیدار در گروه‌های E، F، G و H آغاز می‌شود و چهارشنبه شب با برگزاری هشت دیدار باقی مانده در گروه‌های A، B، C، D پیگیری می‌شود.
شميم رضوان
سرویس ورزشی جوان آنلاین: نخستین شب دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر در حالی سه‌شنبه شب با برگزاری هشت دیدار آغاز می‌شود که ناپولی، صدرنشین گروه E با سالزبورگ دیدار می‌کند. تیمی که دو هفته قبل در دیداری خانگی نتیجه را با حساب ۳ بر ۲ به حریف واگذار کرد تا کارش برای بازی برگشت در خانه حریف سخت شود، هرچند که این روز‌ها از لحاظ روحی - روانی در شرایط چندان مساعدی هم قرار ندارد. تیم میانه جدولی سری آ ایتالیا هفته گذشته در خلال بازی‌های لیگ ایتالیا به رم باخته و در دو بازی قبلی نیز به نتیجه‌ای بهتر از مساوی دست نیافته و جدا از آن، درگیری و اخراج آنجلوتی برابر آتالانتا که حاشیه‌های آن همچنان به قوت خود باقی است، دلیل خوبی است که این تیم نتواند همانند آخرین بازی دور رفت با قدرت و تمرکز کافی برابر حریف ۳ امتیازی خود در جدول گروه E به میدان برود و این می‌تواند شانس لیورپول، تیم رده دوم جدولی این گروه را برای به زیر کشیدن حریف ایتالیایی بیشتر کند. لیورپولی که در یک بازی کم‌دردسر امشب با خنک، تیم قعرنشین گروه دیدار می‌کند. تیمی که دو هفته قبل در دیداری خانگی دروازه‌اش چهار مرتبه برابر یاران یورگن کلوپ باز شد.

در گروه F، بارسلونای صدرنشین امشب میزبان اسلاویاپراگ است. آبی و اناری‌ها در حالی امشب به مصاف حریف اهل چک خود می‌روند که در آخرین بازی دور رفت برابر این تیم تن به شکست ۲ بر یک دادند که این روز‌ها در لالیگا اوضاع خوبی ندارد. شاگردان والورده همچنان صدر جدول را در اختیار دارند، اما با امتیازی مشابه رئال‌مادرید و سوسیداد و البته سه باخت تا به اینجای فصل که انتقاد‌های زیادی را به دنبال داشته است. با وجود این والورده سعی دارد با نتیجه‌گیری در لیگ قهرمانان شرایط را تغییر دهد و از بار انتقادات بکاهد و بازی با اسلاویاپراگ فرصت خوبی است برای به فراموشی سپردن شکست سنگین برابر لوانته است. در دیگر بازی این گروه اینتر تیم رده دومی که جایگاهی مشابه جدول رده‌بندی ایتالیا دارد با دورتموند آلمان دیدار می‌کند. تیمی که اتفاقاً همانند اینتر در بوندس‌لیگا رتبه دوم را در اختیار دارد. آلمانی‌ها، اما در بازی دور رفت نتیجه را ۲ بر یک به اینتر واگذار کردند و امشب درصدد جبران مافات هستند، خصوصاً که پیروزی در این بازی خانگی می‌تواند آلمان‌ها را که با تفاضل گل کمتر نسبت به نماینده ایتالیا در جایگاه سوم قرار دارند به رده دوم برساند و شانس آن‌ها را برای صعود بیشتر کند.

در گروه G نیز لایپزیش صدرنشین در دیداری خارج از خانه به مصاف زنیت می‌رود و لیون فرانسه نیز با بنفیکا دیدار می‌کند. در گروه H هم والنسیا میزبان لیل فرانسه است. دیدار حساس این گروه، اما مصاف آژاکس صدرنشین با چلسی است. دو تیم هم‌امتیازی که مصاف امشب می‌تواند شانس آن‌ها را برای صعود به عنوان تیم نخست گروه افزایش دهد. چلسی که این رقابت‌ها را با شکست برابر والنسیا آغاز کرده بود در ادامه موفق به پیروزی برابر لیل و آژاکس شد و حالا صدرنشین گروه در دیداری خانگی این فرصت را دارد تا فاصله خود را با اصلی‌ترین حریف خود در گروه افزایش دهد.

در ادامه رقابت‌های دور برگشت لیگ قهرمان که چهارشنبه شب برگزار می‌شود؛ پاری‌سن‌ژرمن ۹ امتیازی کار سختی برابر کلوب بروژ ندارد، اما رئالی‌ها که اوضاع چندان جالبی ندارند محکوم به پیروزی برابر گالاتاسرایی هستند که دو هفته پیش با یک گل از سد آن گذشتند. در گروه B، اما همه نگاه‌ها به بایرن صدرنشین است. تیمی که به دلیل عدم نتیجه‌گیری در بوندس‌لیگا، سرمربی خود را از دست داد و حالا باید دید بدون کواچ برابر المپیاکوس چه نتیجه‌ای خواهد گرفت. البته باخت در هفته نخست دور برگشت هم تغییری در جایگاه این تیم ایجاد نمی‌کند. تاتنهام، تیم دوم گروه، اما برای کم کردن فاصله خود با آلمانی‌ها به ۳ امتیاز این بازی نیاز دارد. در گروه C، دیناموزاگرب میزبان شاختار است و منچسترسیتی صدرنشین گروه که هر سه بازی گذشته را با پیروزی پشت سر گذاشته میزبان آتالانتایی است که دو هفته قبل با پنج گل به زانو درآمد! در گروه D، اما رقابت بین یوونتوس صدرنشین با اتلتیکومادرید است. دو تیم ۷ امتیازی گروه که اولی با لوکوموتیو مسکو دیدار می‌کند و دومی هم به مصاف بایرلورکوزن قعرنشین می‌رود و بی‌تردید بعد از نخستین هفته دور برگشت نیز قدرت در دست یووه و اتلتیکویی‌های مادرید باقی خواهد ماند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار