کد خبر: 975478
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
سعید جلیلی در یادواره شهدا:
سرویس سیاسی جوان آنلاین: دشمن می‌داند اگر همانگونه که جوانان شهر‌ها و روستا‌ها در دهه ۶۰ در مقابل او قیام کردند، امروز نیز جوانان مومن انقلابی در عرصه فرهنگ و اقتصاد در برابر او قد علم کنند، مجدداً زمینگیر خواهد شد.
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام طی سخنانی در مراسم یادواره ۵۹ شهید والا مقام «انزلی محله» شهرستان لنگرود، تبلیغات رسانه‌ای دشمن در عرصه فرهنگ و اعمال راهبرد فشار حداکثری در حوزه اقتصاد را در ادامه جنگ تحمیلی معرفی و عنوان کرد: دشمن از اجرای دوباره الگوی مقاومت دفاع مقدس در حوزه‌های دیگر هراس دارد. او می‌داند اگر همانگونه که جوانان شهر‌ها و روستا‌ها در دهه ۶۰ در مقابل او قیام کردند، امروز نیز جوانان مومن انقلابی در عرصه فرهنگ و اقتصاد در برابر او قد علم کنند، مجدداً زمینگیر خواهد شد و پیشرفتی که پس از دفاع مقدس در حوزه نظامی به وجود آمد، در زمینه‌های دیگر نیز رخ خواهد داد.

عضو شورای راهبردی سیاست خارجی کشور در ادامه تصریح داشت: امروز القای ناامیدی به جوانان تاکتیک روشن دشمن برای جلوگیری از شکل‌گیری مجدد الگوی مقاومت و پیشرفت در حوزه‌های مختلف نظیر صنعت، کشاورزی و ... است و ما باید این فرصت را مغتنم بشماریم که مراسم یادواره شهدا، محلی برای یادآوری الزامات ادامه دادن راه آنان در جهت عقب راندن دشمن و به ارمغان آوردن پیشرفت، عزت و اقتدار ملی است.

نماینده رهبرانقلاب در شورای عالی امنیت ملی اضافه کرد: امروز دشمنان به صراحت بیان می‌کنند که هزینه‌های آن‌ها برای نا امن کردن ایران، منجر شده که او به کانون امنیت در منطقه‌ای ناامن تبدیل شود. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در انتهای سخنانش با اشاره به تحقق پیشرفت با اجرای الگوی صحیح مقاومت فعال در دفاع مقدس، لازمه پیروزی بر فشار‌های اقتصادی دشمنان را به کار بستن مجدد همان الگو دانست و تصریح داشت: این توفیق بزرگ ملت ایران بود که امام خمینی (ره) شهادت بر برتری آن‌ها نسبت به مسلمانان صدر اسلام داد.

جلیلی افزود: جای امام (ره) خالی است که امروز ببیند که همان مردم با جانشین خلف او در برابر دشمنان ایستاده‌اند و بنا به شهادت آیات قرآن کریم و به یاری خداوند متعال جوانان امروز ما از این پیچ تاریخی عبور خواهند کرد. من به جوانان عزیزمان عرض می‌کنم که ادامه راه شهدای والامقام انقلاب اسلامی و غنیمت دانستن گنج‌های جنگ لازمه‌ای برای قدم برداشتن در گام دوم است. تکریم شهدا و یاد آن‌ها به این معناست که مدل رفتاری آن‌ها مجدداً در شهر‌ها پیاده شود تا ان‌شاءالله این ملت را به سرمنزل برساند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار