کد خبر: 975229
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان :
حجت الاسلام "محمد حسین عادل پور گفت :از آغاز دوره های بصیرت خانواده تا پایان سال جاری 4 هزار نفر از همسران کارکنان پلیس استان در این دوره ها شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام "محمد حسین عادل پور" در مراسم افتتاح اولین دوره بصیرت خانواده فرماندهی انتظامی استان اصفهان در سال 98 گفت: سعی ما بر این است که تا پایان سال، 4 هزار نفر از همسران کارکنان پلیس استان را در این دوره ها شرکت دهیم.

وی با بیان اینکه این دوره ها به صورت 4 روزه هستند اظهار داشت: فلسفه عفاف و حجاب و احکام پوشش، ترویج فرزند آوری، تربیت فرزند خردسال با الگوی اسلامی، معنای زندگی و زندگی معنوی، مهارت های مقابله با آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی، آموزش مهارت های زندگی خانوادگی از جمله موضوعاتی هستند که در این دوره ها توسط اساتید مجرب حوزه و دانشگاه به آن ها پرداخته می شوند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به اجرای طرحی تحت عنوان" طرح معاش" اشاره کرد و اظهار داشت: در این طرح بعضی از خانم های کار آفرین تحت پوشش بهزیستی که الآن خودشان کارفرما شده و برای دیگران هم اشتغال زایی ایجاد کردند را شناسایی و از آن ها دعوت کردیم تا در این دوره ها شرکت کرده و رمز و راز موفقیت خود را برای همسران کارکنان ناجا تشریح کنند.

حجت الاسلام عادل پور، هدف از اجرای طرح مذکور را کمک به اقتصاد خانواده کارکنان پلیس عنوان کرد و اظهار داشت: در این دوره ها اگر همسران کارکنان خواستند در زمینه اقتصاد خانواده کاری را انجام دهند می توانند از تجربه ها خانم های موفق در زمینه کار آفرینی استفاده کنند.

رئیس عقیدتی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، مدیریت هیجانات و نحوه ایجاد شادکامی در خانه ، دیدار با علما و جلسه پرسش و پاسخ با حضور فرمانده انتظامی استان را از برنامه های جانبی و ویژه دوره های بصیرت ذکر کرد.

حجت الاسلام عادل پور در پایان با اشاره به استقبال خوب همسران کارکنان پلیس استان برای شرکت دوره های بصیرت خانواده گفت: صمیمانه از عنایت ویژه سردار و همکاری جانشین و معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی و سایر معاونان و مدیران در خصوص برپایی هرچه بهتر این دوره ها تشکر و قدردانی می کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار