کد خبر: 974891
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱
مأموران پلیس انگلیس در شرق لندن از قسمت بار یک خودرو کامیون، اجساد ۳۹ نفر را که به طرز مرموزی به قتل رسیده بودند، کشف کردند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: مأموران پلیس انگلیس بامداد چهارشنبه در منطقه صنعتی گریز واقع در استان اسکس در شرق لندن از داخل کامیون پارک شده، اجساد ۳۸ فرد بزرگسال و یک نوجوان را کشف کردند که در جنایتی هولناک به قتل رسیده بودند. پس از اعلام این حادثه هولناک، مأموران پلیس منطقه وسیع در آن حوالی را روی عبور و مرور خودرو‌ها بستند که منجر به ترافیک شدید و مشکل تردد شهروندان آن منطقه شد.

بررسی‌های اولیه پلیس حکایت از آن داشت که این کامیون از بلغارستان سفر کرده و روز شنبه از طریق منطقه هولیهد در ولز وارد کشور انگلستان شده است. مأموران پلیس پس از کشف اجساد، راننده ۲۵ ساله کامیون را به عنوان مظنون به قتل بازداشت کردند، اما جزئیات بیشتری از جنایت هولناک منتشر نکردند و فقط اعلام کردند که شناسایی اجساد زمان زیادی می‌برد.

آندرو مارینر، فرمانده پلیس منطقه اسکس به رسانه‌های انگلیس گفت: «این یک حادثه غم‌انگیز است که طی آن افراد زیادی جان خود را از دست داده‌اند. ما برای تشخیص اینکه چه اتفاقی برای این افراد افتاده در حال تحقیق هستیم.»

پس از اعلام این خبر، بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس گفت که از شنیدن این جنایت هولناک جا خورده و در شوک به‌سر می‌برد.

نخست‌وزیر انگلیس بامداد چهارشنبه گفت: «آخرین اخبار این حادثه را به‌طور مرتب از وزارت کشور می‌گیرم و اکنون ضمن همکاری نزدیک با پلیس اسکس بررسی می‌کنیم که دقیقاً چه اتفاقی افتاده است.»

پریتی پاتل، وزیر کشور بریتانیا نیز گفته که از این واقعه غم‌انگیز شوکه شده و ناراحت است.

جکی دویل پرایس، نماینده تاروک (در اسکس) در مجلس بریتانیا هم به این خبر واکنش نشان داده و گفته است قاچاق انسان کار خطرناک و ناپسندیده‌ای است. او ابراز امیدواری کرده که پلیس این قاتلان را بازداشت و عدالت را اجرا کند.

در ژوئن سال ۲۰۰۰، اجساد ۵۸ مهاجر چینی پشت یک کامیون در دوور انگلیس پیدا شد که در نهایت یک سال بعد راننده کامیون هلندی به جرم قتل آن‌ها زندانی شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار