کد خبر: 974838
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در جلسه فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان گفت: حجم اعزام‌های برون مرزی ورزش نسبت به سال ٩٦، پنجاه درصد تقلیل پیدا کرده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: محمدرضا داورزنی در جلسه روسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان موفقیت‌های اخیر ورزش ایران از جمله قهرمانی مقتدرانه ووشو در عرصه جهانی را با هشت طلا، تبریک گفت و کسب سهمیه دوچرخه سوار ایران در بخش جاده برای بازی‌های المپیک را هم خوب توصیف کرد و آن را افتخار ارزشمند دانست.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که موفقیت‌های ورزش ایران در راه المپیک بیشتر شده تا با کاروان پرباری در بازی‌های المپیک حضور باشیم.

داورزنی در بخش دیگری از سخنانش، عملکرد عموم فدراسیون‌ها در مدیریت منابع را با توجه به شرایط موجود، خوب توصیف کرد و اظهار داشت: از سال ١٣٩٦، حجم اعزام‌ها و سفر‌های برون مرزی به ٥٠ درصد تقلیل یافته است و این مهم نشان‌دهنده این واقعیت است که آن‌ها با توجه به درک شرایط موجود از سفر‌های غیر ضروری جلوگیری کرده اند.

وی میزبانی رویداد‌های بین المللی ورزشی را نیز مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان دانست.

داورزنی در پایان ابراز امیدواری کرد که در فرصت پیش رو ورزش ایران در رشته‌های مختلف بتواند با کسب سهمیه‌های المپیکی شرایط خوبی را برای کاروان اعزامی ایران به المپیک رقم بزند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار