کد خبر: 974437
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
سرپرست تیم ملی والیبال با تشریح برنامه‌های کلی این تیم، گفت: ایگور کولاکوویچ مسابقات لیگ را در ایران تماشا خواهد کرد و ۱۶ بازیکن را برای مسابقات گزینشی المپیک انتخاب می‌کند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: امیر خوش‌خبر درباره برنامه‌های تیم ملی والیبال در مسیر آماده سازی انتخابی المپیک گفت: پس از بازگشت از رقابت‌های جام جهانی، جلسه‌ای با حضور علی فتاحی سرپرست فدراسیون والیبال و ایگور کولاکوویچ در فرودگاه برگزار کردیم و برنامه‌های تیم ارائه شد. اواخر آذرماه اردو‌های تیم ملی با حضور ۱۶ بازیکن آغاز می‌شود و سرمربی تیم ملی منتظر پیوستن لژیونر‌ها به اردو‌های تیم ملی خواهد بود. پس از برگزاری دو هفته تمرین بلافاصله به چین (میزبان مسابقات انتخابی المپیک) اعزام خواهیم شد.

* بازی تدارکاتی نداریم
سرپرست تیم ملی تاکید کرد: هیچ بازی تدارکاتی خاصی در این مدت نخواهیم داشت چرا که فرصتی برای بازی نداریم. تیم‌ها مشغول هستند و مسابقات باشگاهی را در پیش دارند. به بازی‌های داخلی بسنده می‌کنیم و شاید یک یا دو بازی تدارکاتی با باشگاه‌ها انجام دهیم.

* کولاکوویچ از یک ماه پیش تقاضای مرخصی داشت
وی در پاسخ به این سئوال که چرا سرمربی تیم ملی بلافاصله بعد از اتمام جام جهانی به صربستان بازگشت و در نشست خبری حاضر نشد؟ افزود: کولاکوویچ از یک ماه پیش برنامه خود را به فدراسیون ارائه و درخواست مرخصی کرده بود و طبق آن برنامه پیش رفتیم. قرار است کولاکوویچ پس از دیدن خانواده اش، به ایران بازگردد و در نشست خبری حاضر خواهد شد. اگر نیاز به آسیب شناسی و برگزاری جلسات باشد حتما در آن شرکت می‌کند و درباره مشکلات و دفاع از عملکردش توضیحاتی ارائه خواهد داد، اما در حال حاضر نیاز بود سرمربی تیم پس از مدت‌ها نزد خانواده اش بازگردد.


* کولاکوویچ لیگ برتر را در ایران تماشا خواهد کرد
به گزارش خبرنگار مهر، طبق برنامه سازمان لیگ، مسابقات لیگ برتر از ۸ آبان آغاز خواهد شد. خوش خبر در پاسخ به این سئوال که کولاکوویچ مسابقات لیگ را خواهد دید یا خیر؟ گفت: اردو‌های تیم ملی از اواخر آذرماه برگزار می‌شود، اما کولاکوویچ زودتر به ایران می‌آید و رقابت‌های لیگ را از نزدیک تماشا خواهد کرد و حتما ۱۶ بازیکن داخلی از مسابقات لیگ انتخاب خواهند شد. آنالیز بازی‌ها و ویدئو‌ها نیز در اختیار سرمربی تیم ملی قرار خواهد گرفت. کولاکوویچ شخصا در ایران حاضر و مسابقات لیگ را تماشا خواهد کرد.

* قائمی از فردا فیزیوتراپی را آغاز می‌کند
سرپرست تیم ملی درباره مصدومیت بازیکنان ملی پوش نیز گفت: به ملی پوشان تاکید بسیاری شده تا مراقب آسیب دیدگی‌هایشان باشند و آرام آرام روند ریکاوری و آمادگی لیگ را پیگیری کنند تا خدایی ناکرده دچار آسیب‌های جدی نشوند. فرهاد قائمی از فردا در تهران حاضر و زیر نظر افروزی فیزیوتراپی را انجام می‌دهد تا هر چه سریعتر مصدومیتش برطرف و بتواند در مسابقات لیگ بازی و مجددا به تیم ملی دعوت شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار