کد خبر: 971832
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
نماینده تهران در مجلس با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب درباره عدم مذاکره با آمریکا گفت: کاملاً موافقم و از سخنان ایشان قاطعانه حمایت می‌کنم؛ من شخصاً نمی‌توانم قلدر بودن آمریکا را بپذیرم.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب درباره عدم مذاکره با آمریکا گفت: کاملاً موافقم و شخصاً از فرمایشات مقام معظم رهبری قاطعانه حمایت می‌کنم، من شخصاً نمی‌توانم قلدر بودن آمریکا را بپذیرم.

وی افزود: اگر کشور‌های دیگر اهمیت استقلال خود را می‌دانستند و در جهت حفظ استقلال خود حرکت می‌کردند الان کشور‌ها به چند دسته تقسیم نمی‌شدند که یک کشور به خودش اجازه بدهد با بقیه کشور‌ها اینطور و از موضع بالا صحبت کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سیاست‌های کلی نظام به خصوص سیاست‌های در سطح بین‌الملل را مقام معظم رهبری دستور می‌دهند و نظر ایشان اولی است و مسؤولان نظام هم نظر ایشان را در تصمیمات جدی بین‌المللی مدنظر و انجام شده است.

عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: سیاست‌های اصلی نظام و حوزه بین‌الملل کشورمان توسط شخص رهبری تصمیم‌گیری می‌شود و تصمیم نهایی بر عهده ایشان است و تبعیت از تصمیمات ایشان بر تمام مسؤولان نظام، نمایندگان مجلس و ... واجب است.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
1
قلدر بودن کدخدا را نمی پذیرم اما غرب ذلیلی را... چه عرض کنم!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار