کد خبر: 970472
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
در چهل و دومین دوره سراسری مسابقات قرآن کریم؛
رییس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: با توجه به ابلاغیه و تعیین سهمیه از سوی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور 13 نفر از آذربایجان غربی، 7 نفر در بخش خواهران و 6 نفر در بخش برادران به مرحله کشوری راه یافتند.

حافظ ابراهیمی با اشاره به اینکه مرحله استانی با حضور 290 شرکت کننده در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 5 جزء، دعاخوانی و اذان برگزار شد، اظهار داشت: در مرحله استانی در بخش خواهران 132 نفر و در بخش برادران 159 نفر با حضور 12 داور استانی و بین المللی به رقابت پرداختند.

وی افزود: در مرحله استانی 16 نفر در بخش خواهران و 22 نفر در بخش برادران در رشته های مختلف رتبه های اول تا سوم را کسب کرده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

رییس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: با توجه به ابلاغیه و تعیین سهمیه از سوی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور 13 نفر از آذربایجان غربی، 7 نفر در بخش خواهران و 6 نفر در بخش برادران در رشته های مختلف به مرحله کشوری راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست و صرفه جویی در منابع مالی سازمان آزمون مقدماتی در بخش برادران برگزار شد که آقای بابک اشرافی به عنوان نفر برگزیده در رشته اذان در مسابقات کشوری که مهر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود، حاضر خواهد شد.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری آزمون مفاهیم در سه رشته تفسیر، معارف و حفظ احادیث و حفظ موضوعی، گفت: در مرحله استانی این آزمون 150 شرکت کننده با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: 6 نفر در رشته مفاهیم به مرحله کشوری راه یافتند که خانم آذر رمضانی در رشته تفسیر مقام سوم کشوری را کسب کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر