کد خبر: 970160
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان:
فاطمه شفیعی گفت : کودکان به تماشای انیمیشن علاقه بسیار زیادی دارند و به همین خاطر می‌توان آن را یکی از بهترین راه‌ها برای انتقال مفاهیم آموزشی به کودکان برشمرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، فرهنگسرای تخصصی رسانه با همکاری خانه کودک، دفتر تخصصی سینما از مراکز وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و گروه هنری رسانه ماه، تعدادی از انیمیشن‌های برتر جهان را به منظور آگاهی بخشی و به‌روز کردن اطلاعات کودکان به‌صورت تخصصی بررسی و برای اکران در برنامه "بچه‌ها سینما" انتخاب کرده است.

مدیر فرهنگسرای رسانه با بیان اینکه برنامه "بچه ها سینما" پاتوق فیلم و انیمیشن اصفهان است، گفت: برنامه این هفته با حضور رایحه صنعتگر بازی درمانگر و حمیدرضا محمودی نژاد مشاور کودک و نوجوان برگزار می شود که علاقه مندان برای شرکت در این برنامه و تهیه بلیط می توانند به gisheh8.com  مراجعه کنند.

فاطمه شفیعی در ادامه در خصوص انیمیشن فردیناند گفت: این انیمیشن ماجرای گاوی مهربان و خوش قلب است که صاحبانش قصد دارند اون را به مسابقات گاوبازی ببرند و این گاو مقاومت می کند.

وی تصریح کرد: این‌گاو با دختر بچه ای آشنا می شود که بعد از آن ماجراهایی برایش اتفاق می افتد در واقع هدف از اکران و تحلیل این مستند آشنایی کودکان با مفاهیم شجاعت، صداقت، همدلی و مهربانی است.به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار