کد خبر: 968852
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
شهردار اصفهان:
شهردار اصفهان گفت: در منطقه 10 همه آزادسازی های در مسیر احداث رینگ چهارم حفاظتی شهر انجام شده است، در منطقه 14 هم این کار در حال اتمام است و منطقه 15 به دلیل وسعت زیادی که دارد، باید از کارخانه قند تا جاده فرودگاه با کمک مردم و کسانی که در این مسیر مالکیت دارند، آزادسازی شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،قدرت اله نوروزی با بیان اینکه دو هفته قبل شورای معاونین شهرداری اصفهان را در منطقه 15 برگزار کردیم و هفته گذشته این شورا را در منطقه 10 تشکیل دادیم، اظهار کرد: بخشی از دستور این جلسه به موضوعاتی اختصاص داشت که شهرداری این منطقه پیشنهاد داده بود.

وی ادامه داد: تلاش گران مردم در این منطقه برای خدمت به شهروندان و عمران شهری همه جانبه در حال کار و تلاش هستند و با توجه به بررسی ها از این منطقه امیدوارم به زودی، چندین پروژه شامل احداث خیابان، ورزشگاه، فرهنگسرا و... که از سال های گذشته شروع شده در این منطقه افتتاح شود.

شهردار اصفهان افزود: مدیریت این منطقه، منطقه 14 و 15 و همکاران آنها تلاش های زیادی برای آزادسازی حلقه حفاظتی شهر انجام داده اند، خوشبختانه در منطقه 10 همه آزادسازی ها انجام شده است، در منطقه 14 هم این کار در حال اتمام است و منطقه 15 به دلیل وسعت زیادی که دارد، باید از کارخانه قند تا جاده فرودگاه با کمک مردم و کسانی که در این مسیر مالکیت دارند، آزادسازی شود.

وی تصریح کرد: حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان پروژه بزرگ و خدمتی عظیم به مردم شهر اصفهان است، این طرح نقش مهمی در ارتباط با همه استان های شرقی و شهرستان های مستقر در این مسیر دارد. تردد را در این مسیر آسان، ایمن و ترافیک را کنترل می کند.

نوروزی افزود: اگر این طرح تکمیل شود، حلقه بزرگی از راه ها دور تا دور اصفهان ساخته می شود که ورودی ها، خروجی ها، ترافیک و آلودگی را کنترل می کند.

وی ادامه داد: این ایام و شب ها مردم به عزاداری مشغول اند به همین دلیل شهرداری تمام تلاش خود را به کار برده تا عزاداران و هیئت ها راحت تر تردد کنند و انتظار داریم مردم و عزاداران با هم همکاری کنند تا ترددهای این روزها برای عابران و خودروها مشکل ایجاد نکند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار