کد خبر: 968772
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
معاون خدمات شهری منطقه 8 خبر داد:
معاون خدمات شهری شهرداری منطقه هشت از تنظیف و پاکسازی شبانه روزی بازار تاریخی تبریز در عزاداری های ایام محرم خبر داد.

مهندس ابراهیم پور ضمن اعلام خبر فوق افزود: به منظور برگزاری پرشکوه مراسم عزاداری حسینی در بازار تبریز، جلسات مختلفی با ارگانهای مختلف طی ماه اخیر برگزار نموده ایم تا به بهترین نحو ممکن میزبان عزاداران حسینی و عاشقان آن حضرت در بازار تاریخی تبریز باشیم.
ابراهیم پور افزود: در این راستا کلیه معابر بازار با بنرهای حسینی و بنرهای تعین جهت فضاسازی شده و در داخل بازار مظفریه نیز رمپ گذاری ترافیکی برای تعیین مسیر و هدایت شهروندان تدارک دیده شده و اجرایی گردیده است.
وی افزود : عوامل خدمات شهری منطقه هشت با همکاری سازمان پسماند، بصورت شبانه روزی و 24 ساعته عملیات تنظیف و رفت وروب بازار را در ایام محرم انجام میدهند تا محل رفت و آمد شهروندان و عزاداران حسینی پاک و منزه باشد.
ابراهیم پور به سایر اقدامات معاونت خدمات شهری منطقه هشت در بازار  اشاره نموده و افزود: در کنار عملیات تنظیف و رفت و روب معابر بازار، عملیات شستشوی کرکره ها و کف بازار در مسیرهای عبوری دستجات حسینی همه روزه توسط عوامل خدمات شهری منطقه هشت اجرایی میگردد و در مسیرهای مجاور بازار تبریز نیز لکه گیری های آسفالت طی روزهای اخیر انجام شده است تا با این اقدامات بازار تاریخی تبریز را برای میزبانی شایسته عزاداران حسینی آماده سازی نمائیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر