کد خبر: 967945
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
آقای وزیر کشور اگر صدای ما را نشنوید ما بلد هستیم صدایمان را برسانیم
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اگر من گلاویز بشوم با بزرگترها گلاویز می‌شوم و به وزیر کشور هم گفته‌ام که اگر صدای ما را نشنوید ما بلد هستیم صدایمان را برسانیم.

محمدرضا پورمحمدی  در حاشیه بیست و دومین جشنواره شهید رجایی در جمع خبرنگاران به موضوع آتش‌سوزی جنگل‌های ارسباران اشاره کرد و اظهار داشت: البته برخی‌ها سر سازگاری ندارند اما مدعی بودند مسوولان در موضوع ارسباران کوتاهی کردند ولی عکس رئیس ما با دست سوخته و تاول زده را ندیدند. 

وی به موضوع خرید گندم به صورت تضمینی اشاره کرد و گفت: قرار بود تا در عرض ۲۴ ساعت پول پرداخت شود ولی ۲۸ روز گذشته است و هنوز پول مردم پرداخت نشده است و این نشان از وجود برخی دست‌های پنهان در این ماجراست.

استاندار آذربایجان‌شرقی توضیح داد: اگر من گلاویز بشوم با بزرگترها گلاویز می‌شوم و به وزیر کشور هم گفته‌ام که اگر صدای ما را نشنوید ما بلد هستیم صدایمان را برسانیم. 

 وی بیان کرد: حفظ ثبات بازار موضوع مهمی است و باید کالاهای اساسی تامین شود ولی در موضوع گندم برخی‌ها می‌خواهند از هیچی مسئله بسازند.  

پورمحمدی گفت: خرید تضمینی یعنی فروش تضمینی است و احترام دو طرفه را می‌طلبد و ما دست تولیدکنندگان را می‌بوسیم ولی دست سوداگران را باید قطع کرد. 

وی تصریح کرد: فردی که 2 هزار تُن شکر خریده است حتما می‌داند که به کجا داده است و باید آن را توضیح دهد. 

استاندار آذربابجان‌شرقی با تاکید بر اینکه ما به دنبال صادرات غیرنفتی هستیم، افزود: این صادرات در استان ۴۰ درصد افزایش یافته است، از این‌رو باید تولید داخلی و صادرات غیرنفتی در استان جدی گرفته شود، چراکه این استان ظرفیت زیادی دارد به طوریکه متاسفانه ۱۰ درصد از ظرفیت استان استفاده شده است. 

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ کانتینر حاوی تجهیزات کارخانه ذوب که از بندرعباس برگردانده شده است، یک کار بزرگ و شایسته‌ای بود زیرا در حال حاضر ۴ هزار میلیارد پول شرکت‌های وابسته مس در بانک‌هاست و ۳۷ درصد اعتبارات صنعت هزینه شده است و برای افراد خوش حساب اعتبار کافی موجود می‌باشد.  

پورمحمدی گفت: در حال حاضر ۴۸ درصد تجمعات اعتراضی و ۲۸ درصد ناهنجاری‌ها  کاهش یافته است همچنین  ۷۸ درصد گردشگری داخلی و ۳۷ درصد گردشگری خارجی با افزایش روبه‌روست. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما ۱۴۰ نفر از بهترین‌ها را به مشورت قرار داده‌ایم که کمیته‌های آن متشکل از وزرا، استاندارها و نمایندگان سابق است به طوریکه یک اجماع عمومی پیدا شده است و شعار «ما می‌توانیم» را محقق می‌کند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر