کد خبر: 963176
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
رئیس تبلیغات اسلامی کشور
رئیس تبلیغات اسلامی کشور گفت: همان طور که نسبت ما با مردم نسبت خدمت است از این‌رو ما مسوول خدمت فرهنگ نیز هستیم و اگر ظلم فرهنگی در کشور شده و یا بدحجابی و بقیه کارهای ضدفرهنگی انجام گرفته است، مسوولیت آن بر عهده ما مسوولان است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی  در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: هر وقت به تبریز می‌آیم با شوق و ذوق می‌آیم و همچنین نسبت من با مردم، خادمی من است.

وی با بیان اینکه راه سعادت و مکتب ما از امام رحمت‌الله گرفته شده است که همان خدمتگزاری می‌باشد، گفت: مبنای ما مکتب امام خمینی(ره) است و از اینجا می‌گوییم که ما بر آن عهد که بستیم، هستیم و با گذشته ۴۰ سال با قدرت و مصمم‌تر پیش خواهیم رفت.

رئیس تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به پیام جاودان رهبر کبیر انقلاب در سالگرد خونین کشتار حجاج ایرانی در مکه، گفت: امام رحمت‌الله در این پیام نکات ارزنده‌ای مبنی بر اینکه "ما برای احقاق حقوق مظلومان در جوامع بشری تا آخرین قطره خون برای احقاق حقوق دفاع خواهیم کرد"، "الان جامعه اسلامی تشنه فرهنگ ناب محمدی است"، "مسلمانان در یک تشکیلات رونق زرق و برق کاخ‌های سفید را از بین خواهند برد" فرموده است.

وی افزود: به راستی که همه ما امروز دلمان برای امام تنگ شده است ولی  امروز خمینی زمان، آغوش و سینه خود را  برای تیرهای بلا باز کرده و همچون عاشقان شهادت برای درک شهادت روزشماری می‌کند.

قمی با بیان اینکه جنگ ما جنگ عقیده است و جغرافیا و مرز نمی‌شناسد، گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب  باید در جنگ اعتقادی بسیج بزرگ سربازان اسلام را به راه اندازیم.

حجت‌الاسلام قمی با بیان اینکه به راستی که مردم ایران همانند صاعقه بر فرق آمریکا خورده است، تصریح کرد: این حرف‌ها زنده است و ما رجز نمی‌خوانیم که از روی جوگیری حرفی زده باشیم چراکه ما اصلا  قیام الله را نمی‌دانستیم و این مرد بزرگ الهی همانند پدری آمد و دست فرزندانش را گرفته و قیام کردیم.  

وی خاطرنشان کرد: همان طور که نسبت ما با مردم نسبت خدمت است از این‌رو  ما مسوول خدمت فرهنگ نیز هستیم و اگر ظلم فرهنگی در کشور شده و یا بدحجابی و بقیه کارهای ضدفرهنگی  انجام گرفته است،  مسوولیت آن بر عهده ما مسوولان است.

رئیس تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: ما روی حمایت و کمک مردم حساب جدی باز کرده‌ایم تا با این حمایت بتوانیم مصمم گام برداریم و هر کسی که زحمتی کشیده باشد، دستبوس خواهیم بود.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر