کد خبر: 962877
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در صورتی که لیگ به تعویق بیافتد ناچاریم بدون حتی یک بازی رسمی مقابل الاتحاد عربستان به میدان برویم که این کارمان را سخت می‌کند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ادامه برنامه‌های آماده سازی‌اش شب گذشته مقابل شهر خودرو در مشهد به میدان رفت و توانست با تک گلی که توسط ارسلان مطهری در دقیقه ۷۵ به ثمر رساند، این تیم را شکست دهد.

علیرضا منصوریان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این مسابقه اظهار داشت: از بازی کردن با تیم شهر خودرو لذت می‌برم. یحیی این تیم را نسبت به گذشته کاملاً متحول کرده و آن‌ها فوتبالی بسیار مدرن بازی می‌کنند.

سرمربی ذوب آهن گفت: این دومین دیداری بود که در این چند روز با شهر خودرو داشتیم و اگر دست من بود دوست داشتم دو، سه بازی دیگر هم با این تیم انجام می‌دادیم.

وی افزود: در واقع بازی‌های ما با شهر خودرو شماتیکی از دیدار‌های آسیایی‌مان مقابل الاتحاد عربستان بود. ما بازی رسمی نداریم و ناچاریم بازی‌های تدارکاتی سنگینی با تیم‌های خوب انجام دهیم تا با آمادگی کامل به این دیدار آسیایی برویم.

منصوریان بیان داشت: شهر خودرو در این دو بازی خیلی خوب به ما فشار آورد و این دو بازی برای ما بسیار مفید بود و از آن استفاده‌های لازم را بردیم.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به نتیجه بازی و پیروزی در این دیدار گفت: تنها چیزی که برای من در این بازی مهم نبود نتیجه بود. همانطور که این نتیجه برای یحیی هم مهم نبود. همانطور که ما این بازی را بردیم، تیم حریف هم می‌توانست برنده باشد. من و یحیی دنبال دستاورد‌های دیگری از این بازی بودیم.

منصوریان که با ذوب آهن دیدار‌های حساسی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل نماینده کشور عربستان در پیش دارد تصریح کرد: ما فعلاً لیگ نداریم و احتمالاً تا قبل از اولین بازی ما در آسیا هم باتوجه به زمزمه‌هایی که به گوش می‌رسد، لیگ آغاز نخواهد شد. ما ناچاریم بدون بازی رسمی در آسیا به میدان برویم که این کارمان را سخت می‌کند. بازی با الاتحاد اولین محک جدی ما در فصل جدید است.

وی در ادامه تاکید کرد: به موازات برنامه‌های آماده سازی تیم خودمان، الاتحاد را هم رصد می‌کنیم تا حتی المقدور با شناخت از این تیم به مصاف آن‌ها برویم. ما تلاش‌مان را می‌کنیم و امیدواریم تلاش‌های مجموعه این باشگاه با پیروزی در مجموع دو بازی رفت و برگشت به نتیجه برسد.

سرمربی تیم ذوب آهن که تیمش تنها تیم بدون شکست در لیگ قهرمانان آسیا است ادامه داد: در این فصل تاکنون ۶ بازی در آسیا داشته‌ایم و ۲ بازی هم پیش رو داریم که از مجموع این ۸ بازی تنها ۲ بار در اصفهان به میدان رفته‌ایم. دوست داشتم ذوب آهن بیشتر از این در ورزشگاه خانگی‌اش بازی کند تا هواداران هم با شور بیشتری از آن حمایت کنند که برخورد با دو تیم عربستانی این شانس را از ما گرفت
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار