کد خبر: 962707
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
امام جمعه موقت سقز بر رعایت امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: رعایت این دو فریضه الهی انسان را از هر گونه خطا مصون می‌دارد.

به گزارش خبرگزاری جوان از سقز، ماموستا انور آدمی در خطبه‌های جمعه این شهر با اشاره به انواع دسیسه‌های دین دشمنان علیه ایران اسلامی، وحدت را کماکان بزرگ‌ترین ابزار در برابر بدخواهان دانست.

وی سپس با بیان اینکه رعایت امر به معروف و نهی از منکر بر همه مسلمانان واجب است، بر رعایت این اصل بزرگ دینی تاکید کرد و ادامه داد: رعایت امر به معروف و نهی از منکر انسان را از هر گونه خطا مصون نگه می‌دارد.

ماموستا آدمی در ادامه خطبه‌های نماز به درآمد مردم اشاره کرد و از امور مالیاتی خواست در تعیین مالیات درآمد مردم این شهرستان را که بسیار کم است در نظر بگیرند تا مردم دچار مشکل نشوند.

ماموستا آدمی افزود: نباید در گرفتن مالیات زیاد به مردم فشار آورد زیرا درآمد مردم این شهرستان با سایر شهرستان‌ها همچون اصفهان و یا سایر نقاط اقتصادی ایران فرق دارد.

امام جمعه موقت سقز در ادامه به مناسک حج اشاره کرد و گفت: انجام این فریضه بسیار بزرگ یکی از آرزوهای هر فرد مسلمان است که انشاءالله خداوند نصیب همه مسلمانان کند.

وی افزود: کسانی که به این سفر معنوی مشرف می‌شوند باید قبل از رفتن اگر به کسی بدهکاری دارند آن را انجام داده و حلالیت طلب کنند.

نماز جمعه شهر صاحب هم به امامت ماموستا ملاغفور مصونی اقامه شد.

امام جمعه موقت شهر صاحب هم با حمد و ستایش پروردگار یکتا، بر رعایت شئونات اسلامی در جامعه تاکید کرد.

وی ادامه داد: باید فرد مسلمان برای جهان آخرت خود توشه‌ای جمع کند تا در آن جهان سربلند باشد و مورد رحمت الهی قرار بگیرد.

انتهای پیام/2330/74

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر