کد خبر: 962509
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بانه گفت: دشمنان ملت و جوانان ایران را به معنای واقعی نشناخته‌اند چرا که ما در دفاع از کشور در همه حوزه‌ها از علمی تا دفاعی تا پای جان آماده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری جوان از بانه، میثم الله‌مرادی شامگاه چهارشنبه در همایش تبیین گام دوم انقلاب که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بانه برگزار شد،‌ اظهار کرد: دشمنانی که به‌ زعم خودشان خواب و خیالاتی برای نرسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی داشتند، به فضل الهی و درایت مقام معظم رهبری و حضور ملت قهرمان در صحنه، خواب‌ و خیالشان بر هم زده شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بانه اذعان داشت: با افتخار گام در مرحله دوم انقلاب نهاده‌ایم و با این سرمایه‌های عظیم انسانی و معنوی هر کدام به اندازه جایگاه و سهم خود، برای آینده کشور برنامه‌های امیدبخشی داریم.

وی اذعان کرد: دشمنان ملت و جوانان ایران را به معنای واقعی نشناخته‌اند.

الله‌مرادی خطاب به دشمنان افزود: به تاریخ و ادبیات ملی و گذشته ما نگاهی بیاندازید و بدانید که در دفاع از کشور در همه حوزه‌ها از علمی تا دفاعی تا پای جان آماده‌ایم و با تحریم و تهدید نمی‌توانید این ملت را به زانو دربیاورید یا دربند کنید.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بانه در پایان گفت: هیچ زمانی اهداف دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران محقق نخواهد شد چرا که این ملت و خاصتا جوانان انقلابی ما به سلاح ایمان تجهیز هستند و نمی‌گذارند دشمن نگاه چپ به این آب و خاک بیندازد.

انتهاز پیام/2330/70

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر