کد خبر: 962476
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
مسئولان بسیج اساتید سراسر کشور در بیانیه‌ای اعلام کردند
نشست سالانه رؤسای مراکز بسیج اساتید کشور و مدیران کانون‌های بسیج دانشگاه‌های تهران بزرگ دیروز با حضور جمعی از اساتید بسیجی در دانشگاه آزاد برگزار شد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: اساتید بسیجی در پایان این نشست با قرائت بیانیه‌ای تفصیلی با اشاره به مسائل مهم کشور و منطقه تأکید کردند: بسیج استادی و کثیری از نمایندگان جامعه دانشگاهی در کنار ملّت بزرگ ایران هرگز از مأموریت تاریخی خویش برای تحقق گام دوم انقلاب غفلت نخواهند کرد و خویش را در وضعیت پیش‌برندگیِ گام دوم انقلاب به حساب خواهند آورد. اکنون و در دوره شبکه‌ای شدن، جامعه‌سازی، دولت‌سازی و تمدن‌سازی انقلاب اسلامی، باید با تکیه بر استعداد‌ها و امکان‌های تجربه ۴۰ ساله جمهوری اسلامی، «نظریه مردم سالاری دینی» را به صورت انضمامی و عینی در مراتب «دولت‌سازی»، «جامعه‌سازی» و «تمدن‌سازی» تحقق ببخشد و آن را در متن سیاستگذاری، نظام حکمرانی و مناسبات مدنی قرار دهد.
رؤسای مراکز بسیج اساتید کشور تأکید کردند: جنبش استادی متشکل در بسیج اساتید، آماده ارائه راه حل‌های علمی و پژوهشی جهت حل مشکلات کشور و جامعه است.
این جنبش با ۴۰ هزار استاد در کنار دولت و حاکمیت است و آن‌ها باید از این ظرفیت استفاده کنند. توصیه ما این است که دولتمردان و قوای سه گانه به استفاده از این توان و ظرفیت نزدیک شوند، زیرا برآورد جنبش استادی از وضعیت جامعه این است که قوای سه‌گانه در وضعیت کار جهادی قرار ندارند. جنبش استادی معتقد است آن چیزی که کشور کم دارد، تفکر جهادی است و همه کارگزاران کشور در قوای سه‌گانه باید به تفکر جهادی مسلح و مسلط شوند تا جامعه را از شرایط تحریمی به سلامت و با موفقیت عبور دهند.
در ادامه این بیانیه آمده است: مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از ارکان رسمی قدرت و عصاره فضائل ملت، در فرآیند تحولات کشور، جایگاه اساسی دارد و عملکرد تقنینی و نظارتی مجلس دهم از منظر وضعیت جاری کشور، رضایت‌بخش نیست. در مقایسه با نقش کنگره امریکا در فرآیند تحریم علیه جمهوری اسلامی، مجلس شورای اسلامی نتوانسته نقش شایسته‌ای ایفا کند.
در طولِ این مدت، مجلس محترم به وظایف «نظارتی» و «قانونی» خود در برابر دولت محترم، مردم و شرایط تحریمی کشور، به درستی عمل نکرده و «منفعلانه» و «دنباله روانه»، یا ناخواسته خود را در خدمت خطا‌های قوه مجریه تقلیل داده است، در حالی که مجلس باید شأن مستقل خویش را در نظر گرفته و هرجا که ضرورت اقتضا کند، قاطعانه و فارغ از «مصلحت اندیشی‌های جناحی» در پیشگاه ایران و اسلام، به وظایف قانونی خود درباره دولت، عمل کند. در پایان سال جاری، انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم که عرصه نقش‌آفرینی مردم و جنبش استادی برای زمینه‌سازی تحقق مدیریت جوان و انقلابی در جامعه است.
مسئولان بسیج اساتید سراسر کشور با اشاره به دزدی دریایی انگلیس تأکید کردند: بدون شک، اقدام خفت بار انگلیس در راهزنی دریایی و توقیف نفتکش حامل نفت ایران، و نیز تحرکات شیطان بزرگ امریکا، به دلیل شکست سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب در منطقه و پیروزی‌های پرافتخار و ماندگار جبهه مقاومت در برابر گروه‌های تروریستی مورد حمایت غرب و رژیم صهیونیستی است.
در پایان این بیانیه آمده است: به عنوان فرزندان ملت بزرگ ایران در سنگر مهم و سرنوشت‌ساز دانشگاه، ضمن اعلام آمادگی برای ایفای نقش تاریخی در هر سنگری که نیاز نظام مقتدر اسلامی‌مان باشد، از همه مدیران ارشد و کارگزاران کشور درخواست می‌نماییم با رویکرد جهادی و روحیه بسیجی در پی حل مشکلات جامعه برآمده و با نصب العین قرار دادن منویات رهبری، تهدید دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی را به فرصتی برای تعالی کشور و اعتلای ملی تبدیل نمایند.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
0
0
تو فرهنگی ک تحصیل برای شغل و کلاس ومدرک داری باشد نتیخه اش میشه ایران ما ک یه دوچرخه ساده وارداتی ایست یا همه کالاهامون .ما پستی گذاشتیم ک چرا ما ساخت هواپیمای مسافربری رو دنبال نکنیم همین متخصصین با رویه ای کاملن تمسخر امیز میگفتن فقط امریکاییها میتونن چنین نگاههایی از سوی مسولان دقیقا مصداق خیانته ما میتونیم چون امام علی ع انسان بود ما میتونیم چون پیغمبر اکرم ص انسان بود ما میتونیم چون انیشتن وتمام بزرگان انسان بودند ما ادم بیسواد داریم ک اختراعات عجیب کرده ولی متاسفانه همین نگاه مدرک داری نگذاشته تا حمایتش بشه کار از بیخ خرابه و فکر میکنم میشه درستش کرد اول باید از یک نهاد شروع بشه و اینطور نگاهها توسط رسانه های مفت خور حمایت بشه از نظر بنده واقعیت این دنیا طوریست ک غیر ممکنی وجود ندارد این فقط یک دیوار یا بمبست ذهنی است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار