کد خبر: 961547
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
مدیر تیم ملی فوتبال امید از اضافه شدن دستیار اسپانیایی فرهاد مجیدی به تیم ملی امید خبر داد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: حمید استیلی درباره شروع اردوی تیم ملی امید گفت: با سرمربی جدیدمان دومین اردو را پشت سر می‌گذاریم. سعی کردیم طوری برنامه‌ریزی کنیم که به تیم‌های باشگاهی فشاری وارد نشد. امروز هم با حضور آقای ویلموتس جلسه‌ای را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: قطعاً ویلموتس به تیم‌های پایه کمک می‌کند. کمتر پیش آمده که تیم ملی بزرگسالان با تیم ملی امید بازی کند. امیدوارم این بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند. ما تا دی ماه اردو‌های داخلی و خارجی خواهیم داشت. ما در این اردو روز جمعه با نفت مسجد سلیمان و روز دوشنبه با تیم ملی بزرگسالان بازی خواهیم کرد.

استیلی درباره زمان اضافه شدن دستیار خارجی مجیدی به تیم ملی امید نیز اظهار کرد: دستیار خارجی و اسپانیایی مجیدی در حال انجام است و شاید در اواخر این اردو یا در اردوی بعدی به ما ملحق شود. مجیدی چند گزینه معرفی کرده که به عنوان دستیار ایرانی فعالیت کنند.

مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره غیبت چند بازیکن در این اردو یادآور شد: دو باشگاه زنگ زدند و از مجیدی خواستند که بازیکنان خود را داشته باشند. پدیده و سایپا از این به بعد بازیکنان خود را خواهند داد. این مرتبه به باشگاه‌ها اجازه دادیم، ولی بعد از این چنین اجازه‌ای داده نمی‌شود.

او درباره هماهنگ شدن زمان اردوی تیمش با باشگاه‌های لیگ برتری گفت: ما سعی کردیم اردو‌ها را بر پایه تیم ملی بزرگسالان بگذاریم. الان فیفا دی نیست، اما تیم ملی بزرگسالان هم در این زمان اردو دارد که به خاطر موکول شدن اردوی تیم ملی از اسفندماه به تیرماه سال جاری، اردوی تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید تشکیل شده است. امیدوارم در این اردو‌های کوتاه موفق باشیم.

استیلی ادامه داد: در نیم فصل تیم ملی امید حدود ۲۰ روز تا یک ماه به اردو می‌رود تا آماده حضور در مسابقات انتخابی المپیک شود.

او درباره امکان برگزاری بازی تیم ملی بزرگسالان و امید با حضور خبرنگاران و مردم نیز تاکید کرد: سعی می‌کنیم بازی تیم ملی امید با بزرگسالان پشت در‌های بسته نباشد. بازیکنان ما جوان هستند و چنین فضایی به آن‌ها کمک می‌کند، اما این موضوع منوط به مذاکره با ویلموتس است. اگر بازی پشت در‌های بسته نباشد، خبرنگاران و مردم هم می‌توانند از این بازی دیدن کنند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار