کد خبر: 960132
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
زاکانی در واکنش به جوابیه آملی لاریجانی:
دکتر علیرضا زاکانی در پاسخ به نامه آیت الله آملی لاریجانی که حکم به سلامت احمد طبری داده بود، قضاوت لاریجانی را اشتباه خواند و از وی خواست تا دیر نشده از طبری، تبری جوید.
به گزارش جوان آنلاین، دکتر علیرضا زاکانی، نماینده ادوار مجلس، در پاسخ به نامه دفتر آیت الله آملی لاریجانی، رئیس سابق قوه قضاییه، در توئیتر خود نوشت: «پیرامون آقای طبری و نقش مخرب آن در قوه قضائیه صحبت کردم که از دفتر آیه الله لاریجانی تکذیب شد و تأکید نمودن که ایشان برخی موارد را بررسی کرده و حکم به سلامت آقای طبری داده‌اند. مشفقانه به رئیس محترم مجمع تشخیص عرض می‌کنم که اشتباه می‌فرمایید و تا دیر نشده از وی تبری جویید.»
 
تا دیر نشده از طبری، تبری جویید

به گزارش جوان آنلاین، علیرضا زاکانی، چهارم خرداد در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس اعلام بیان داشته بود: «آقای رئیسی برخی افراد که در قوه قضائیه دچار فساد بودند را برکنار کرد. معتقدم این برکناری کفایت نمی‌کند و اگر کسی در دوره مسئولیت دچار فساد شده، باید محاکمه‌اش کنند و اتفاقاً محاکمه کردن فردی که فساد آشکاری دارد و توسط آقای رئیسی کنار گذاشته شده، کمک می‌کند که جهت آینده در قوه قضائیه تثبیت شود. البته همه کسانی که کنار گذاشته شده‌اند مقصودم نیست، بلکه فرد یا عنصر خاصی است که کنار گذاشته شده است.»

زاکانی در ادامه این مصاحبه بدون نام بردن از این فرد، اشاره‌ای به مسئولیتش می‌کند و می‌گوید: «کسی که دو رئیس قوه را بیچاره کرده و دچار مشکل بوده و مایه بدنامی قوه قضائیه و زد و بند شده را باید کنار گذاشت. این اقدام مناسب است، ولی اینکه رها کنند و محاکمه نکنند، خیلی غلط است و محاکمه چنین عنصری که همه از او و اشکالاتش اطلاع دارند، برای سلامت قوه قضائیه بسیار مفید و حیاتی است.»

زاکانی در مناظره سوم خود با مصطفی تاجزاده به درخواست تاجزاده نام این شخص را افشا کرد. تاجزاده خطاب به زاکانی می‌گوید: «آنقدر فساد افزایش پیدا کرده که آقای زاکانی هم می‌ترسد اسم فاسد را بیاورد و فقط می‌گوید یک نفر هست دو رئیس قوه قضائیه از دستش عاجز شده‌اند و عزل او کافی نیست و باید محاکمه شود.» در واکنش به این سخنان، زاکانی نام این فرد را «اکبر طبری» اعلام می‌کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
راه حل ایستادگی ، مقاومت و درخواست مردم در گام دوم انقلاب و کشور : می بایستی تمامی آقازاده ها،اقوام و خانوداه های منافق خیانتکار فاسد،اختلاسگر و رانت خوار ظالم در حق ملت ، مردم ،انقلاب و نظام در طول این ۳ دهه بعد از جنگ تحمیلی از سوی صدام جنایتکار در صورت حضور در مسند قدرت ،پایین آورده شده، عادلانه ، علنی و بدون هیچ گونه تبعیض ،بی عدالتی، ملاحظه و مصلحت اندیشی کلیشه ای محاکمه شوند. تا اعتماد مردم ترمیم گردیده ، پشتوانه و حمایت مردمی نظام احیا شده و ارزش ها و باورهای دینی-سیاسی-اجتماعی نظام را ارزش ها و باورهای خود بدانند.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
1
1
تو خود خدیث مفصل بخوان از این مجمل
مظلوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
0
0
شما با امثال شهرام جزایری ، بابک زنجانی و....چه کردید که با اکبر طبری بکنید. مردم می فهمند چرا نمی توانید برای اینکه خودتون آلوده اید. لحظه به لحظه محاکمه را نشان می دهید که اعصاب مردم را خورد کنید اینگونه افراد را بدون درنگ باید گردن بزنید تا عبرتی برای همه باشد که به امانتی که نظام تحویلشان داده خیانت نکنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار