کد خبر: 960099
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پیامی سالروز شهادت شهیدان ماه رمضان سال 95 سروآباد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، سردار محمدحسین رجبی در پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت شهیدان سروآباد را تسلیت گفت.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت اوج و منتهای آرمان همه پیامبران و اولیاء خداست، شهیدان را مقامی بس بلند و با شکوه است که خداوند متعال در شأن آنان جمله ( احیاء عند ربهم یرزقون) را فرمودند.

پویندگانی که زمینه وصل زمینیان را با عرشیان فراهم ساختند. آری شهدا مهاجران و دلاور مردانی ازقبیله نور بودند که در نبرد با ظلمت به دشت روشنایی هجرت نمودند تا چونان ستاره‌ای در آسمان تیره بدرخشند، باشد که ما جزء شفاعت یافتگان آنان در روز جزاء باشیم.

حدیث زندگی و شرح تلاش‌های دوران خدمت، حماسه آفرینی‌های روزهای نبرد و خاطرات  این شهدای گرانقدر برکسی پوشیده نیست، انسان‌های والایی که با مسؤولیت‌شناسی شغلی، خصایل اخلاقی و صفات رفتاری می‌تواند به عنوان اسوه‌ای حسنه رهگشای حیات اجتماعی امروز ما قرار گیرد.

برماست که با یادآوری عظمت و از خود گذشتگی این شهیدان گرانقدر همراه با ادای دین و بزرگداشت نام آنان از روح بلندشان همت طلب کنیم و در راه تحقق آرمان های الهی آنان در تمامی سنگرها مجدانه بکوشیم.

ضمن ادای احترام به روح پاک و مقدس این شهید والامقام و علو درجات از خداوند منان، صبر و استقامت، عزت وسربلندی را برای خانواده محترم ایشان و همچنین توفیق روز افزون برای خدمتگزاران به انقلاب و قرآن تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مدظله العالی) آرزومندم.

ماه رمضان سال 95 یک گروه 11 نفره از اشرار وابسته به گروهک‌های ضدانقلاب به قصد ورود و حضور در خاک ایران اسلامی از مرزهای غربی کشور وارد خاک عزیزمان شدند.

اعضای این گروه تروریستی از همان لحظه اول در رصد اطلاعاتی نیروهای سپاه کردستان قرار گرفتند و از لحظه ورود به داخل خاک ایران اسلامی، تحت تعقیب رزمندگان سپاه کردستان قرار گرفتند.

رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در لشکر عملیاتی 22 بیت‌المقدس کردستان، مکان‌هایی را که اعضای این گروه قصد ورود به آن را داشتند سد کردند و با تحمیل اراده خود به آنان، اعضای این تیم تروریستی را به محل مورد نظر خود هدایت کردند.

پس از 10 روز عملیات تعقیب و گریز اشرار مسلح توسط رزمندگان سپاه اسلام، در نهایت اعضای این تیم تروریستی به منطقه کوسالان سروآباد هدایت شدند و در یک عملیات سراسر موفقیت آمیز تمام اعضای این تیم تروریستی به دست با کفایت رزمندگان سپاه اسلام در سپاه بیت المقدس کردستان به درک واصل شدند.

جیره‌خواران استکبار جهانی که آماده‌ترین، جسورترین و شقی‌ترین مزدوران خود را به این عملیات اعزام کرده بودند، هیچ گاه فکر نمی‌کردند این تیم بدون اینکه کاری از پیش ببرد، از هم متلاشی شود. اعضای این تیم تروریستی در دفترچه‌های یادداشت خود، این عملیات را آخرین عملیات خود قلمداد کرده و نوشته بودند: اگر به سلامت از این مهلکه نجات یابند، دیگر تحت هیچ شرایطی وارد خاک ایران اسلامی نخواهند شد. اما کردستان سرافراز قبرستان آمال و آرزوهای اشرار و مزدورانی شد که با دلارهای نفتی سعودی در صدد ضربه‌زدن به امنیت ملی ایران اسلامی بودند.

در این عملیات چهار تن از نیروهای بومی سپاه کردستان از جمله علی پویا، جواد کاکه‌جانی، مسلح مرادی و کامران حسین‌پور در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان سال 1395 در شب قدر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/2330/70

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر