کد خبر: 959154
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
تیم ملی والیبال ایران در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در اردبیل به مصاف تیم‌های ملی پرتغال، استرالیا و فرانسه خواهد رفت. هفته‌ای که بی شک می‌تواند ایران را راهی مرحله پایانی لیگ ملت‌ها کند. ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها توانست با سه برد مقابل تیم‌های کانادا، لهستان و روسیه صدرنشینی‌اش تا آغاز هفته چهارم را تثبیت کند. در حال حاضر ایران با ۸ برد از ۹ بازی خود به عنوان یکی از مدعیان اصلی رفتن روی سکو معرفی می‌شود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری : هفته چهارم در حالی از امروز عصر در اربیل شروع می‌شود که ایران بایدبا پرتغال مصاف کند حریفی که به نظر نمی‌رسد برای ایران بتواند مشکلی ایجاد کند. بی شک با توانایی که ایران در این دوره از رقایت‌ها نشان داده و تیم‌هایی مثل برزیل و روسیه که مدافع عنوان قهرمانی هستند را پایین‌تر از خود نگه داشته باید ۳ برد دیگر را در کارنامه تیم کولاکوویچ ثبت کرد البته نباید بازی با فرانسه را دست کم گرفت، ولی قطعا با حمایت همه جانبه هواداران از همین الان باید ایران را تیم اول به مرحله بعد داشت تیمی که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان می‌تواند شگفت آفرین باشد و روی سکو برود.

آغاز هفته چهارم والیبال لیگ ملت ها و انتظار سه برد متوالی ایران
 
بازی اول امروز ایران و پرتغال، ساعت ۱۸:۳۰برگزار می‌شود. تیم ملی پرتغال برای اولین بار است که حضور در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال را تجربه می‌کند و تا پیش از حضور در اردبیل، از ۹ بازی که در این سه هفته انجام داده است، ۲ برد، ۷ باخت و ۷ امتیاز را کسب کرده است. با توجه به تجربه بالای بازیکنان ایران در لیگ ملت‌ها و رزومه تیم پرتغال در این بازی‌ها، به نظر نمی‌رسد شاگردانکولاکوویچ در این دیدار مشکل زیادی داشته باشند و از الان باید در انتظار سه برد دیگر ایران باشیم. میانگین سنی تیم ملی پرتغال در این دوره از رقابت‌ها ۲۵ است. میانگین قدی این تیم نیز ۱۹۳ سانتی متر است که از تیم‌های نسبتاً کوتاه قد این دوره مسابقات به شمار می‌رود. میانگین ارتفاع آبشار‌های بازیکنان این تیم ۳۲۴ سانتی‌متر و میانگین ارتفاع دفاع روی تور بازیکنان این تیم هم ۳۱۰ سانتی‌متر است. نوونو تکسیرا با ۲۱۴ سانتی‌متر بلند قدترین و ژوآ فیدالگو با ۱۷۲ سانتی‌متر کوتاه قدترین بازیکنان پرتغال هستند. همچنین مارکو فریرا نیز با کسب ۱۱۰ امتیاز (۱۰۰ آبشار، ۶ دفاع روی تور و ۴ امتیاز سرویس) در سه هفته گذشته، امتیاز آورترین بازیکن این تیم به شمار می‌رود. الکساندر فریرا ۲۷ ساله با ۲۰۲ سانتی‌متر قد و ۸۷ کیلو وزن، کاپیتان تیم ملی پرتغال است. والدیر سکوئیرا با ۳۷ سال سن، مسن‌ترین بازیکن این تیم است.
استرالیا دومین حریف ایران در هفته چهارم تنها موفق به کسب یک برد از ۹ بازی شده است و در بین ۱۶ تیم حاضر در مسابقات در رده پانزدهم قرار دارد. این بازی نیز چندان بازی سختی برای سرو قامتان ایران به نظر نمی‌رسد و در صورت کسب برد در این دیدار، شاگردان ایگور صعودشان به مرحله بعد لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ قطعی خواهند شد.
هدایت کانگورو‌ها را مارک لبدو به عنوان سرمربی بر عهده دارد. توماس ادگارد با ۲۱۲ سانتی‌متر بلند قدترین و لوک پری با ۱۸۰ سانتی‌متر کوتاه قدترین بازیکنان استرالیا هستند. همچنین الکساندر ویلیامز نیز با کسب ۱۰۳ امتیاز (۹۱ آبشار، ۷ دفاع روی تور و ۵ امتیاز سرویس) در سه هفته گذشته، امتیاز آورترین بازیکن این تیم به شمار می‌رود. پاول کارول ۳۳ ساله با ۲۰۷ سانتی‌متر قد و ۱۰۰ کیلو وزن، مسن‌ترین و کاپیتان تیم ملی استرالیا است.
اما فرانسه که دوره گذشته رقابت‌ها در فینال نتیجه را به روسیه واگذار و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد، یکی از مدعیان این دوره به شمار می‌رود. فرانسوی‌ها از ۹ بازی خود موفق به کسب ۶ پیروزی شده‌اند و پایین‌تر از ایران در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارند. شاید بتوان تنها بازی سخت ایران را دیدار با فرانسه مدعی دانست. ایران باید در آخرین بازی خود از این هفته به مصاف خروس‌هایی برود که ستاره‌ای، چون اروین انگاپت را در اختیار ندارد، اما با درخشش جوانانش در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار بگیرد. فرانسوی‌ها که برای صعود به مرحله بعد نیاز زیادی به سه پیروزی این هفته دارند، قطعاً برای جنگیدن مقابل ایران قرار خواهند گرفت که کار را سخت خواهد کرد. میانگین سنی تیم ملی فرانسه در این دوره از رقابت‌ها ۲۶ سال است. میانگین قدی این تیم نیز ۱۹۷ سانتی متر است. میانگین ارتفاع آبشار‌های بازیکنان این تیم ۳۴۴ سانتی‌متر و میانگین ارتفاع دفاع روی تور بازیکنان این تیم هم ۳۲۱ سانتی‌متر است..
کوین لیروکس با ۲۰۹ سانتی‌متر بلند قدترین و بنجامین دییز با ۱۸۳ سانتی‌متر کوتاه قدترین بازیکنان فرانسه هستند. همچنین جیان پاتری نیز با کسب ۹۲ امتیاز (۸۵ آبشار و ۷ دفاع روی تور) در سه هفته گذشته، امتیازآورترین بازیکن این تیم به شمار می‌رود. بنجامین تونیوتی ۲۹ ساله با ۱۸۳ سانتی‌متر قد و ۷۲ کیلوگرم وزن، کاپیتان تیم ملی فرانسه است. مسن‌ترین بازیکن این تیم نیز تاکانیکو با ۳۴ ساله است.

فهرست تیم ملی والیبال برای هفته چهارم
سرمربی تیم ملی والیبال فهرست ۱۴ نفره تیم ایران حضور در رقابت‌های هفته چهارم لیگ ملت‌ها در شهر اردبیل را مشخص کرد. با تصمیم ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال فهرست ۱۴ نفره تیم ایران برای حضور در رقابت‌های هفته چهارم لیگ ملت‌ها در شهر اردبیل مشخص شد. با تصمیم سرمربی تیم ملی، محمد جواد معنوی‌نژاد در فهرست ۱۴ نفره جانشین مرتضی شریفی شد. سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی، پوریا فیاضی، امیر غفور، محمد جواد معنوی‌نژاد، علی شفیعی، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد، جواد کریمی، پوریا یلی، محمدرضا موذن و محمدرضا حضرت‌پور فهرست ۱۴ نفره ایران را در اردبیل تشکیل می‌دهند.


* برنامه کامل دیدار‌های ایران در هفته چهارم:
تیم تیم تاریخ بازی ساعت بازی
ایران پرتغال جمعه ۳۱ خرداد ماه ۱۸:۳۰
ایران استرالیا شنبه ۱ تیرماه ۱۸:۳۰
ایران فرانسه یکشنبه ۲ تیرماه ۱۸:۳۰
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار