کد خبر: 958214
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اردبیل به عنوان پایلوت اجرای طرح‌های طبیعت‌گردی و ایجاد دهکده‌های سلامت در کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر فلاحی در دیدار با برخی کارکنان و مسئولان میراث فرهنگی استان اردبیل اظهار داشت: اهمیت به توسعه بخش گردشگری و تاریخی استان اردبیل به عنوان یک ضرورت مهم و اساسی برای ما حائز اهمیت است و در این زمینه در تلاش هستیم با رفع مشکلات و موانع موجود به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به رونمایی از چندین طرح ویژه سرمایه گذاری در اجلاس اکو بیان کرد: انتظار ما از مسئولان این است که برگزاری این رویداد مهم را در استان قدر و فرصت بدانند و اقدامات لازم و اساسی را برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری با موضوع گردشگری سلامت و محوریت آبدرمانی‌ها در اجلاس اکو انجام دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اردبیل دارای قابلیت‌های ویژه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری سلامت است که اگر بتوانیم از این ظرفیت‌ها به شکل مناسب استفاده کنیم و با توسعه آبدرمانی‌‌ها واحدهای تفریحی و توریستی را توسعه بخشیم می‌توانیم آینده‌ای خوب را برای استان متصور بود.

فلاحی تصریح کرد: تلاش برای جذب سرمایه‌گذار در استان به عنوان یک اولویت اساسی است و در حال حاضر با توجه به وجود جاذبه‌های گردشگری متعدد در سطح استان، اردبیل به عنوان پایلوت اجرای طرح‌های طبیعت‌گردی و ایجاد دهکده‌های سلامت در کشور انتخاب شده است.

وی از آغاز عملیات عمرانی هتل 5 ستاره شهرستان مشگین‌شهر خبر داد و بیان کرد: وجود ظرفیت‌های مهم و اساسی شهرستان مشگین‌شهر سبب شده تا شاهد حضور خیل عظیم گردشگران و مسافران در این شهرستان باشیم به طوری که در تعطیلات عید فطر با کمبود اماکن اقامتی روبه‌رو شدیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر