کد خبر: 958126
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
از این پس بودجه مناسب سازی سال ۹۸ مناطق به صورت متمرکز تحت نظارت شهرداران مناطق فقط برای فعالیت‌های مناسب سازی تخصیص و هزینه می‌شود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: نخستین جلسه هماهنگی با دبیران کمیته‌های مناسب سازی مناطق ۲۲ گانه تهران و تدقیق برنامه عملیاتی سال ۹۸ برگزار شد.
در این جلسه مهدی صالحی مدیرکل معماری و ساختمان با بیان اینکه می‌بایست در حوزه مناسب سازی پیگیری‌های مستمر از سوی دبیران کمیته‌ها صورت بگیرد، گفت: تا رسیدن به نقطه مطلوب باید جلسات دبیران هر ماه برگزار شود.
صالحی افزود: با توجه به دغدغه‌های متعدد شهرداران مناطق در حوزه‌های مختلف، دبیران کمیته‌ها می‌توانند در زمینه ساماندهی به موضوع مناسب سازی موثر باشند.
بررسی عملکرد‌ها و حرکت گام به گام در مسیر مناسب سازی از مواردی بود که مدیرکل معماری و ساختمان به آن اشاره کرد و گفت: در مسیر کار ممکن است با چالش هایی، چون کافی نبودن بودجه یا محدودیت‌های مجموعه تان مواجه باشید، درباره این موضوعات باید گفتگو بشود، اما این مسائل از تعهد ما نمی‌کاهد و باید به سمت جلو حرکت کنیم.
در نتیجه این جلسه مقرر شد بودجه مناسب سازی سال ۹۸ مناطق به صورت متمرکز تحت نظارت شهرداران مناطق فقط برای فعالیت‌های مناسب سازی تخصیص و هزینه شود.
هم چنین قرار شد ستاد مناسب سازی و ناظر شورای شهر بر عدم هزینه کرد بودجه و اعتبارات مرتبط با کمیته مناسب سازی در سایر زمینه‌ها تأکید کنند.
بر همین اساس نماینده شورای اسلامی شهر هماهنگی لازم جهت مکاتبه با شهردار تهران به منظور تأکید بر هزینه نکردن بودجه و اعتبارات اختصاصی مناسب سازی در سایر حوزه‌ها را انجام خواهد داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار