کد خبر: 957511
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک با اشاره به اینکه طرح کنترل آلودگی هوا بدون تردید از یکم تیرماه اجرا می‌شود، گفت:مسئولین دستگاه‌های ذیربط در مصوبه شورای ترافیک شهر تهران این موضوع را تأیید و ابلاغ کرده‌اند.
سرویس جامعه جوان آ‌نلاین:‌ عمار سعیدیان‌فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک در ارتباط با اجرای طرح کنترل آلودگی هوا اظهار داشت: قطعاً و بدون تردید این طرح از یکم تیرماه اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهر تهران و شورای اسلامی شهر تهران لازم الاجراست و دستگاه‌های مختلف همچون وزارت کشور و پلیس راهنمایی و رانندگی و ... در مصوبه شورای ترافیک شهر تهران این موضوع را تأیید کرده‌اند و نیازمند تایید مجدد نهاد‌های مسئول نیست.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک ادامه داد: رانندگان تهرانی برای استفاده از ۲۰ روز تردد رایگان در هر فصل و رانندگان شهرستان‌ها برای استفاده از ۱۵ روز تردد رایگان در این محدوده باید در سامانه «تهران من» ثبت نام کنند و در صورت عدم ثبت نام از اول تیرماه، در محدوده کنترل آلودگی هوا جریمه خواهند شد.

سعیدیان فر با بیان اینکه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای اجرای طرح کنترل آلودگی هوا تهیه شده است، گفت: این طرح بدون هیچ گونه تغییر زمانی از ابتدای تابستان اجرا خواهد شد.

به گفته وی در طرح کنترل آلودگی هوا دیگر زوج یا فرد بودن پلاک تاثیری در مجوز تردد در محدوده طرح کنترل آلودگی هوا یا حلقه دوم طرح ترافیک را ندارد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار