کد خبر: 957141
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: سال گذشته بهره‌برداری از ۹۱ واحد صنعتی جدید در شهرک‌ها را هم داشتیم که اشتغال حاصل از آن‌ها براساس پروانه بهره‌برداری یک‌هزار و ۳۵۸ نفر بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: سال گذشته بهره‌برداری از ۹۱ واحد صنعتی جدید در شهرک‌ها را هم داشتیم که اشتغال حاصل از آنها براساس پروانه بهره‌برداری یک‌هزار و ۳۵۸ نفر بوده است.

 مصطفی آمره مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی با اشاره به وضعیت سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: سال گذشته علی‌رغم اینکه با توجه به تحریم‌ها پیش‌بینی می‌شد که وضعیت سرمایه‌گذاری خیلی خوب نباشد، خوشبختانه در استان مرکزی و بسیاری از استان‌ها استقبال سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعتی خوب و فراتر از میزان پیش‌بینی‌ها بوده است.

وی با اشاره به واگذاری زمین در این شهرک‌ها افزود: سال گذشته پیش‌بینی شده بود که 134 هکتار زمین را بتوانیم واگذار کنیم که این عملکرد در پایان سال 97 به بیش از 160 هکتار رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی تصریح کرد: در بحث واگذاری زمین برای واحدهای تولیدی سال گذشته انعقاد 160 قرارداد پیش‌بینی شده بود که تعداد قراردادها به بیش از این میزان رسید و 353 قرارداد داشتیم.

آمره بیان کرد: به دنبال عقد این قراردادها 161 هکتار زمین واگذار شد که از حیث تعداد قرارداد، 221 درصد معادل 121 درصد بیش از تعداد قرارداد تعیین‌شده برای استان و از حیث متراژ هم 20 درصد بیش از مساحت پیش‌بینی‌شده برای استان واگذاری داشتیم.

وی ادامه داد: امیدواریم که با بهره‌برداری از طرح‌هایی که سال گذشته قرارداد منعقد کرده‌اند و در شهرک‌های صنعتی زمین دریافت کرده‌اند بتوانیم اشتغال خوبی را در سال‌های 98 و 99 داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی با اشاره به میزان واگذاری‌های پیش‌بینی شده برای امسال گفت: برای امسال هم حدود 140 هکتار زمین برای واگذاری در شهرک‌های صنعتی پیش‌بینی شده است.

آمره عنوان کرد: سال گذشته بهره‌برداری از 91 واحد صنعتی جدید در شهرک‌ها را هم داشتیم که اشتغال حاصل از آنها براساس پروانه بهره‌برداری یک‌هزار و 358 نفر بوده است.

وی افزود: این 91 واحد صنعتی با مجموع سرمایه‌گذاری 4 هزار و 183 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر