کد خبر: 955733
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: اولویت اصلی ما رقابت‌های جهانی است و به نوعی مسابقات قهرمانی آسیا را به چشم تورنمنت خواهیم دید.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: امیر توکلیان در مورد تمرینات تیم ملی کشتی نوجوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان اظهار داشت: تمرینات پرفشاری را در اردوی اخیر پشت سر گذاشتیم. این اردو دوشنبه تمام می‌شود و بعد از چند روز استراحت مجددا تمرینات را در خانه کشتی دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فاصله مسابقات آسیایی و جهان کم است، اردوی بعدی ما هم پرفشار خواهد بود و در همان فشار تمرینات به رقابت‌های آسیایی خواهیم رفت تا بچه‌ها برای جهانی به اوج آمادگی برسند. در واقع اولویت اصلی ما رقابت‌های جهانی است و به نوعی آسیایی را به چشم تورنمنت خواهیم دید و کشتی‌گیران در فشار باید در آسیایی کشتی بگیرند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در خصوص انتخاب تیم اصلی تاکید کرد: در پایان اردوی بعد در مورد سه وزن تصمیم‌گیری خواهد شد که به احتمال قوی انتخابی درون اردویی خواهیم داشت.

توکلیان با اشاره به وضعیت فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: کارمان را انجام می‌دهیم و انرژی‌مان را می‌گذاریم روی بحث فنی و آمادگی بچه‌ها، ولی مگر می‌شود بحث‌های انتخاباتی روی کار ما اثر نگذارد؟ کشتی به آرامش نیاز دارد و باید اولویت وزیر ورزش برگزاری هر چه سریع‌تر انتخابات باشد. از طرفی چند قهرمان سابق کشتی جهان و المپیک که سابقه مدیریتی هم دارند، برای شرکت در انتخابات اقدام کرده‌اند، مدیریت کشتی باید به گوش شکسته‌ها برسد. خواهشی که از کاندیدا‌ها به عنوان یک عضو کوچک دارم این است که همدیگر را حمایت کنند و اگر کسی انتخاب شد، هر جا که می‌توانند اثرگذار باشند به رئیس بعدی کمک کنند. ما یک خانواده هستیم و اگر انتقاد و ناراحتی هست باید درون خانواده حل شود و به بیرون کشیده نشود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار