کد خبر: 955694
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
نماینده مردم شهرستان‌های مریوان
نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رشد سرسام‌آور قیمت‌ها در بازار، زندگی را برای مردم به ویژه بخش متوسط و ضعیف جامعه سخت کرده و امروز بیشترین فشار بر مردم تحمیل می‌شود که در واقع مردم قربانی اصلی تصمیمات غلط مدیران استانی هستند.

منصور مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار داشت: هرچند ماه‌هاست که گزارش‌های اقتصادی نهادهای رسمی کشور، از وضعیت نابسامان اقتصادی در کردستان حکایت می‌کند اما با این وجود مدیران دولتی در استان از انجام کمترین اقدامات برای برون‌رفت از شرایط موجود عاجز هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رشد سرسام‌آور قیمت‌ها در بازار، زندگی را برای مردم به ویژه بخش متوسط و ضعیف جامعه سخت کرده است، تصریح کرد: امروز بیشترین فشار بر مردم تحمیل می‌شود در واقع مردم قربانی اصلی تصمیمات غلط مدیران استانی هستند.

مرادی ریشه مشکلات موجود در استان را ناشی از رفتارها، تصمیمات و اقدامات غلط عمدی و یا سهوی دولتمردان دانست و افزود: متاسفانه تیم اقتصادی دولت در کردستان ضعیف عمل می‌کند و برنامه‌ای برای توسعه و بهبود اوضاع اقتصادی استان ندارد.

وی گفت: ما به عنوان نماینده مردم وظیفه قانون‌گذاری را داریم و این وظیفه دولت و تیم دولت است که بتواند قوانین مصوب شده را اجرایی کند اما متاسفانه در سیستم دولتی مدیران ناتوان روی کار هستند به همین دلیل مصوبات و قوانین مجلس به‌درستی توسط دولت اجرا نمی‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی یکی از عوامل توسعه و رفع مشکلات اقتصادی در استان را جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی عنوان کرد و گفت: هرچند زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در استان مهیا نیست و از این لحاظ جزو استان‌های رده آخر کشور هستیم اما از طرف دیگر هم تیم اقتصادی دولت در استان رغبتی برای جذب سرمایه‌گذار در استان ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر