کد خبر: 955545
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت :ظرفیت های بی نظیری در استان پهناور اصفهان در زمینه تولید و صادرات داریم و حمایت از تولید کنندگان و فعالان بخش خصوصی به منظور توسعه تولید و اشتغال در استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی اصفهان براساس این تفاهمنامه که به امضای عباس رضایی استاندار اصفهان و افروز بهرامی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات رسید، صندوق یاد شده متعهد گردید خدمات بیمه ای تا سقف یک میلیارد دلار به صادرکنندگان استان اصفهان ارائه و بازگشت ارز حاصل از فروش کالا های صادراتی را به صادرکنندگان تضمین نماید.

عباس رضایی، استاندار اصفهان در نشست  کارگروه صادرات استان با بیان اینکه ظرفیت های  بی نظیری در استان پهناور اصفهان در زمینه تولید و صادرات داریم تاکیدکرد: حمایت از تولید کنندگان و فعالان بخش خصوصی به منظور توسعه تولید و اشتغال در استان ضروری است.

وی افزود: باید در سال جاری رونق تولید عملی گردد و به همین منظور رفع موانع در مسیر تولید ضروری است و هر مدیری در کار تولید کارشکنی نماید، جایی در استان نخواهد داشت.

وی در ادامه خواستار تشکیل جلسه ای ویژه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اصفهان، رئیس و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، فعالان اقتصادی و صادرکنندگان استان به همراه مدیرکل گمرگ استان اصفهان به منظور بررسی مشکلات و چالش های صادرات  کالاها و خدمات در گمرگ استان و ارائه گزارش آن به استاندار به منظور پیگیری و رفع این مشکلات شد.

افروز بهرامی، مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران نیز با اشاره به شرایط سخت اقتصادی و محدودیتهای پولی و بانکی  کشور در شرایط تحریم گفت:  یکی از مهمترین استراتژی های وزارت صمت توسعه صادرات به کشورهای همسایه است و در سال گذشته این کشورها مجموعا بالغ بر 1000 میلیارد دلار واردات داشتند که متاسفانه سهم ایران از این بازار بسیار ناچیز و تنها 5/2درصد بوده است. وی ابراز امیدواری کرد با حمایتها و تعامل بیشتر صندوق و صادرکنندگان  بتوانیم شاهد توسعه سهم کشور از بازارهای صادراتی کشورهای همسایه باشیم

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها