کد خبر: 955110
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
جزیره کیش یکی از جزایر زیبای خلیج همیشگی فارس است. مساحت جزیره زیبای کیش ۹۱ کیلومتر مربع، پیرامون ساحلی ۴۳ کیلومتر است
جزیره کیش یکی از جزایر زیبای خلیج همیشگی فارس است. مساحت جزیره زیبای کیش ۹۱ کیلومتر مربع، پیرامون ساحلی ۴۳ کیلومتر است. این جزیره تقریبا بیضی شکل است . در این قسمت قصد داریم مطلبی در رابطه با شب های کیش برای شما شرح دهیم، شب های کیش بسیار آرام و خاطره انگیز هستند. جزیره کیش شهری است پر از جاذبه های گردشگری فراوان اما گشت و گذار در شب ها این شهر چیز دیگری است و توصیف نا پذیر می باشد. با راه به راه همراه باشید تا با تفریحات شب های کیش آشنا شوید. جزیره کیش یکی از زیبا ترین جزایر خلیج فارس به حساب می آید. مساحت جزیره زیبای کیش حدود 90 کيلومتر مربع می باشد، اما حاشیه ساحلی این جزیره حدود 43 کيلومتر است. جزیره کیش تقریبا به شکل بیضی می باشد .

جزیره کیش در فاصله 18 کيلومتری بندر گرزه (بندر آفتاب) قرار گرفته است. در جزیره کیش جاذبه های زیبا و مهیج فراوانی وجود دارد که از آن ها می توان به کشتی یونانی، شهر زیر زمینی کاریز، شهر حریره کیش، گذر هنرمندان، پارک ساحلی میر مهنا، روستای باغو و غیره اشاره کرد، اما تفریحات شب های کیش با سفر هوایی و بلیط هواپیما  بسیار خاطره انگیز است زیرا در هنگام شب هوا خنک تر از روز می باشد و آفتاب سوزان جزیره باعث اذیت شدن افراد نمی شود.

کیش در فاصله 18 کيلومتری بندر گرزه (بندر آفتاب) قراردارد . جاذبه گردشگری و تفریحات جزیره کیش بسیار است ولی یک سری تفریحات در جزیره کیش شبانه است و یا در شب بیشتر می شود از این تفریحات لذت برد . شب های کیش وقتی خورشید طلایی در افق فیروز ه ایی جزیره غروب میکنه و شبسفره دلش رو پیش نگین خلیج فارس پهن میکنه جنب و جوش های شبانه هم شروع میشه! بلیط ارزان هواپیما از ایرلاینهای مختلف از سایت راه به راه با کارت شتاب امکانپذیر است.

یک روز داغ در جزیره که با شنا در سواحل زیبا، برنزه شدن زیر ‌ آفتاب، هیجان تفریحات آبی و خرید از بازارها همراه بوده گذشته و حالا شب‌های پر جنب و جوش از راه رسیدن! شبهایی که عده ای به کنسرتها و جنگهای شبانه میرن، عده ایی هم رستورانهای با موسیقی زنده رو ترجیح میدن

به گزارش سایت راه به راه ، عده ایی هم که به جستجوی آرامش و خلوت کردن در گوشه ایی هستند به تماشای چشم انداز ساحل و چراغ‌های سوسو زن آن از روی اسکلهمی نشینند و به صدای امواج و آوای مرغان دریایی و بعضاً صدای گیتاری که از گوشه و کنار میاد گوش می سپارن! برای خرید بلیط هواپیما به سایت راه به راه سر بزنید.

تن سپردن به نسیم خنک شبانگاهی و گپ و گفتگو با عزیزان خاطراتدلنشینی رو در دفترچه زندگی ثبت میکنه! خاطراتی نظیر این :

شب‌های کیش برای من دوچرخه سواریه تا پشت هتل داریوش و بعد جلورفتن و جلو رفتن تا اون لنجی که غرق شده...

شب‌های کیش رفتن به جاده جهانه و جیغ زدن وقت دیدن درختی که صورتش شبیه پیرزنه...

شب‌های کیش پراز مرغ دریایی‌هاست تو ساحل هور. ترسناک بودن کشتی یونانیه و موجایی که گاهی تا سینه‌ی آدم بالا میان و عصبانی‌ان...

شب‌های کیش روستای ننه باغوئه و محله‌ی عربا...

کشتی یونانی در غروب

کشتی مخروبه ی یونانی یکی از جاهای دیدنی کیش است  که با خرید بلیط هواپیما می توانید به آنجا بروید که در هنگام غروب می‌توان صحنه های زیبایی را در آنجا مشاهده کرد و منظره ای مناسب برای عکاسی و جمع آوری خاطرات زیباست.

بویینگ مریم، از جاهای دیدنی کیش در شب

یک از کشتی هایی که در اسکله ی تفریحی کیش قرار دارد، بوئینگ مریم است که از دیدنی های کیش است. در هنگام شب، این کشتی نورانی و مجلل مسافران خود را سوار کرده و با اجراهای زنده، شبی زیبا و خاطره انگیز را برایشان به ارمغان می‌آورد.

رستوران های کیش در شب

رستوران‌های زیادی در کیش وجود دارد اما برخی از آنها در شب پخش زنده ی موسیقی و برنامه های سرگرم کننده ای را برای مخاطبان و مشتریان خود تدارک دیده اند که موجب شده است تا از مکان های دیدنی کیش به حساب بیایند.

صرف شام روی کشتی: در جزیره کیش چند کشتی وجود دارد که برنامه های شادی و خاطره انگیزی را برای گردشگران رقم می زنند. صرف شام بر روی کشتی به همراه گوش سپردن به موسیقی زنده بر روی دریای خلیج فارس قطعا لذت بخش خواهد بود. این کشتی ها از ساعت 7 شب به بعد آماده ارائه خدمات خود می باشد و از اسکله تفریحی جزیره حرکت می کنند.

برنامه زنده شبانه: جنگ ‌های شبانه کیش از تفریحات شبانه جزیره زیبای کیش به شمار می رود که هر شب از ساعت 9 شب شروع می‌ شود و تا بامداد ادامه دارد. جزیره کیش رستوران های متعدد و بسیاری دارد که برخی اجرای موسیقی زنده و یا برنامه‌ های شاد و هیجان انگیزی علاوه سرو غذا ارائه می دهند. قیمت این رستوران‌ ها نسبت به سایر رستوران ‌های کیش گران است. بلیط این برنامه‌ ها را می ‌توانید از هتل‌ های اقامتی خود و یا از سایت‌ های معتبر تهیه کنید. همچنین قیمت بلیط هواپیما مناسب را می توانید از سایت راه به راه ببینید و خرید کنید.

گشت دور جزیره

گشت شهری دور جزیره از ساعت ۳ بعد از ظهر شروع می شود و موقع غروب خورشید در یک مکان زیبا ختم می شود. ماشین های گشت شهری تقریبا ساعت ۳ بعداز ظهر در مقابل هتل اقامت گرشگران می ایستند و آن ها را سوار می کنند و یک گشت داخل جزیره می زنید و شهر زیرزمینی کاریز، درخت سبز و شهر باستانی حریره را هم می بنید و هنگام غروب خورشید به کشتی یونانی می رسند که به جرات می تواند گفت این یکی از زیباترین مناظری است که هنگام غروب می توان در جزیره کیش تماشا کرد و بعد هم در انتهای گشت شهری به مرکز خرید پدیده می روند. این برنامه از ظهر شروع می شود و تا ساعت ۷ بعد از ظهر طول می کشد، قسمت هیجان انگیز این گردش را می توان در شب و در کنار کشتی یونانی تجربه کرد. بلیط هواپیما خارجی و نیز سایر بلیط های مقاصد مختلف هواپیما به صورت خرید آنلاین از ایرلاینهای معتبر از طریق سایت راه به راه امکانپذیر است.

اسکله تفریحی:

بدون شک در ساعات شبانگاهی، اسکله تفریحی کیش که در شرق جزیره واقع شده است، می تواند مکان بسیار خوبی برای گردشگران باشد. مسافران می توانند برروی نیمکت های چوبی دور تا دور اسکله بنشینند و همچنان که صدای موج های نه چندان خروشان خلیج فارس، نوازشگر گوش های آن هاست، شهر زیبای کیش را نظاره گر باشند و خستگی از تن و بدن خود برهانند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار