کد خبر: 954405
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
فرهنگسرای خاتم (ص) با حضور پاکبانان برگزار می‌کند
مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ از برپایی سفره سحری و اجرای آیین سحوری خوانی برای اقشار زحمتکش و خادمان شب‌های پایتخت در ویژه برنامه "با رهروان سحر" در این منطقه خبر داد.
به گزارش جوان آنلاین، محمد صادق دهنادی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های رمضانی کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ با پیام " شهر خدا شهر همدلی" از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد برگزار می‌شود، اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ با ۱۲ ویژه برنامه میزبان اقشار مختلف شهروندان روزه دار هستند.

رییس فرهنگسرای خاتم (ص) در تشریح برنامه‌های بسته فرهنگی رمضان گفت: با توجه به تلاش شبانه روزی پاکبانان، عوامل اورژانس تهران و پلیس در قالب ویژه برنامه با رهروان سحر، سفره سحری برای این عزیزان در منطقه ۱۸ گسترده خواهد شد و ضمن اجرای آیین سحوری خوانی در کنار هم با روحیه اخوت و همدلی روزه خود را آغاز خواهند کرد.

دهنادی افزود: هم چنین از ۱۶ تا ۲۴ اردیبهشت مسابقه مکبری و موذنی با عنوان بچه‌های محراب ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۶ سال در فضای مجازی برگزار می‌شود.

مدیر مراکر فرهنگی هنری منطقه ۱۸ با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری "نفس" به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام افزود: تجلیل از سفیران اهدای عضو، برگزاری ایستگاه‌های فرهنگی هنری در مترو، جشن میلاد امام حسن (ع) با موضوع اهدای عضو همراه با مشارکت انجمن‌های اهدای عضو و برپایی استیج و غرفه از جمله بخش‌های مختلف این جشنواره است که از ۱۵ تا ۳۰ اردیبهشت میزبان شهروندان روزه دار است.

وی ویژه برنامه "پیمان جوانمردان" را از دیگر برنامه‌های شاخص ماه رمضان در منطقه ۱۸ ذکر کرد و افزود: در این برنامه از افرادی که مانند حضرت حر با تحول اساسی در زندگی عاقبت به خیر شدند تجلیل خواهد شد.

دهنادی با اشاره به اجرای مسابقه تصویر بندگی در ایام ماه مبارک رمضان گفت: این برنامه در قالب پویش عکس و فیلم با موضوع حضور کودکان و نوجوانان در افطاری ساده، نماز جماعت، همیاری و کمک به دیگران، شب‌های قدر و محفل انس با قرآن و با استفاده از فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گفته رییس فرهنگسرای خاتم (ص)، برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته در یکی از مساجد منتخب منطقه، برنامه تلاوت نور شامل جزء خوانی قرآن در تمام ایام ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه سالروز رحلت حضرت خدیجه (س) با عنوان "مادر امت" و با حضور بانوان در میدان آیینی امام حسین (ع)، ویژه برنامه سحرخیزان کوچک و تجلیل از روزه اولی‌ها در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع)، مسابقات کتابخوانی رمضان با مشارکت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و برنامه ضیافت الحسین (ع) در قالب برنامه‌های مناسبتی قبل از افطار و برپایی سفره افطاری در میدان آیینی امام حسین (ع) از دیگر برنامه‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ به مناسبت ماه مبارک رمضان است.

فرهنگسرای خاتم (ص) و مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد در ویژه برنامه‌های فرهنگی ماه رمضان میزبان شهروندان روزه دار هستند و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۵ تماس بگیرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار