کد خبر: 954171
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
رئیس واحد اسلامشهر:
محمود رضا اسفندیار گفت: بقای دانشگاه در گروی ارتقاء کیفیت آموزش و پژوهش است که ،خوشبختانه با جاری شدن این نگاه تحول جویانه در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی ،شاهد تحولات کیفی و مطلوب و فعالیت های دانش بنیان در آن هستیم

محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در مراسم تجلیل از اساتید برتر این واحد دانشگاهی ضمن گرامیداشت مقام معلمِ شهید دکتر مرتضی مطهری و تبریک روز و هفته معلم به اساتید واحد ،اظهار کرد: معلمی  نه تنها شغلی انتخابی، بلکه مسئولیت ارزشمندی به شمار می رود که، برای دستیابی بدان، اخلاق مداری، روحیه ی پژوهش و جستجوگری در کنار برخورداری از تخصص و تعهد علمی دارای اهمیت است.

اسفندیار با اشاره به ایجاد نگاه مثبت کیفی و تحول جویانه در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی،بیان کرد: بقای دانشگاه در گروی ارتقاء کیفیت آموزش و پژوهش  است که ،خوشبختانه با جاری شدن این نگاه تحول جویانه در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی و تسری آن به بدنه  دانشگاه، شاهد تحولات کیفی و مطلوب در دانشگاه آزاد اسلامی و بویژه فعالیت های دانش بنیان در آن هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، با ارائه  گزارشی از وضعیت کلی و بویژه آموزشی  این واحد  دانشگاهی ،ازتثبیت 147 رشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تصویب 15 رشته جدید و میان رشته ای در شورای گسترش استان تهران خبر داد .

وی حرکت به سوی علوم میان رشته ای و تاسیس رشته های جدید در حوزه های نیازمندی جامعه و همچنین تربیت جنبه های مهارت ورزی دانشجویان جهت ورود فارغ التحصیلانی باکیفیت به صنعت و جامعه را دو اولویت مهم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در سال جاری برشمرد.

اسفندیاربا تاکیدبراهتمام مجموعه دانشگاهی واحد اسلامشهر و اهمیت ویژه آن به سلامت و کیفیت آموزش و پژوهش ،بیان کرد: بهره گیری از نیروهای متعهد و متخصص و برخورداری از مجموعه آزمایشگاهی و پژوهشی مجهز را  از قابلیت های ویژه و منحصربه فرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر  می توان معرفی کرد .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر ، خاطر نشان کرد:خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر امروز توانسته بعنوان واحدی ممتاز در کشور معرفی شده و جایگاه خود را در رفع نیازهای جامعه تثبیت کند.

لازم به ذکر است که در پایان این مراسم با اجرای سرود توسط گروه هم خوانی وصال از 35 استاد برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در سه بخش: اساتید برتر فرهنگی، اساتید برتر علمی – آموزشی و اساتید فعال در تصویب و گسترش رشته های آموزشی تجلیل بعمل آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر