کد خبر: 953960
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷
حجت‌الاسلام علی سعیدی:
نفوذ معنوی جمهوری اسلامی در غرب آسیا از ساحل مدیترانه تا تنگه باب المندب یک سرمایه بزرگ و ارزشمند است که به شدت امریکایی‌ها را نگران کرده است.
سرویس سیاست جوان آنلاین: به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در جمع فرماندهان، مسئولان، مدیران و کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه‌السلام در تبیین توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی گفت: با تلاقی جریان داخلی با جریان استکبار بین‌المللی مواجه هستیم که حضرت آقا نیز در دیدار اخیرشان با معلمان فرمودند؛ آرایش جنگی بگیرید. وی افزود: بر اساس فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب، آمادگی نظامیان همیشگی است، اما منظور از بیانات ایشان، جبهه‌های دیگر ازجمله اقتصاد و فرهنگ بود و سپاه به‌عنوان خط مقدم دفاع از انقلاب باید آماده‌تر از همیشه باشد.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با طرح این سؤال که آیا دشمن بدون زمینه‌های داخلی می‌تواند علیه کشور ما کاری کند، اظهار کرد: قطعاً دشمن بدون زمینه‌های داخلی کاری از پیش نمی‌برد. هرجایی که ما استحکام داشته‌ایم دشمن نتوانسته کاری کند.
آن چیزی که شوروی سابق را از پای درآورد، نفوذ داخلی بود. امروز نیز باید مراقب توطئه‌های دشمن برای عوض کردن افکار مردم و نفوذ آن‌ها باشیم. سعیدی، ضرورت سازی کاذب، ترساندن مردم از دشمن و شرطی‌سازی مردم را سه حرکت از سوی نفوذی‌های دشمن در داخل دانست که با هدف واداشتن نظام به عقب‌نشینی طراحی و اجرا می‌شود.
وی، با اشاره به دلایل دهگانه‌ای که امریکا امکان جنگیدن با ملت ایران را ندارد، گفت: گدایی آن‌ها از عربستان، تجربه جنگ‌های عراق و افغانستان و هزینه‌های گزاف و بدون نتیجه چندتریلیون دلاری در منطقه، توانمندی‌های دفاعی ما و در تیررس بودن پایگاه‌های امریکایی‌ها در منطقه از دلایلی است که امریکا امکان جنگیدن با ملت ایران را ندارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار