کد خبر: 953308
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه اینکه برگزاری دو دیدار فینال در آبادان خللی در انگیزه تیمش ایجاد نمی‎کند، گفت: به اندازه قدرت حریف مصمم به قهرمانی هستیم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: حمید کلاسنگیانی با اشاره به پیگیری فینال لیگ برتر بسکتبال و برگزاری دو دیدار نخست این مرحله از مسابقات گفت: واضح بود که در دیدار اول فینال تیم نفت و بازیکنانش عملکرد بهتری داشتند. بیشتر از ۵۰ درصد پرتاب‌های سه امتیازی بازیکنان این تیم به گل تبدیل شد. در کل از این بازی و نمایش بازیکنانم در آن راضی نبودم. بازیکنان شهرداری گرگان بازی دوم را بهتر آغاز کردند و نتیجه هم گرفتند.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف تیم داوری که در دیدار دوم فینال هم وجود داشت، تصریح کرد: هر دو تیم نسبت به داوری معترض بودیم. در این بازی و در برخی صحنه‌ها کنترل بازی از دست داور خارج می‌شد و همین مشکلات زیادی ایجاد کرد. در هر صورت آن بازی و اتفاقاتش تمام شده است. ما به فکر آینده هستیم و دیدار‌های مهم و سرنوشت سازی که در پیش داریم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با یادآوری برگزاری دیدار‌های سوم و چهارم فینال در آبادان خاطرنشان کرد: قطعاً برای این دو بازی برنامه داریم. خیلی امیدوار هستیم که بتوانیم از آبادان دست پُر بازگردیم. اصلاً اینگونه نیست که برگزاری بازی در آبادان روی انگیزه و اراده تیم ما تأثیر گذاشته باشد. شرایط برای هر دو تیم کاملاً برابر است و اینکه باید در خانه حریف به میدان برویم، روی عملکرد ما خللی وارد نمی‌کند.

کلاسنگیانی با تاکید بر اینکه نفت آبادان از بهترین‌های چند دوره لیگ بسکتبال است، ادامه داد: تیمی که متشکل از بازیکنان با تجربه است و چند دوره راهی فینال شده قطعاً از تیم‌های خوب به حساب می‌آید. حریف قدرتمندی داریم و به همان اندازه مصمم به نتیجه گرفتن از دیدار‌های باقی مانده و قهرمانی در لیگ هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پایان در مورد وضعیت «پری پتی» بازیکن خارجی تیمش که در دیدار دوم فینال دچار آسیب دیدگی شد، گفت: تنها مشکل عمده تیم همین موضوع است. وضعیت پتی اصلاً مشخص نیست. او از بازیکنان مؤثر تیم در دیدار‌های اخیر بود و غیبتش در دیدار‌های پیش روی فینال قطعاً تأثیر منفی خود را خواهد داشت. منتظر هستیم تا ببینیم کادر پزشکی در مورد وضعیت او برای این دیدار‌ها چه نظری می‌دهند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار