کد خبر: 951720
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
متاسفانه بسیاری از فروشنده‌ها از این عدم آگاهی خریداران شهر نشین استفاده کرده و گوسفند‌های نامناسب را با قیمت‌های گزاف به آن‌ها می‌فروشند.
خرید گوسفند زنده برای انجام مراسمات مختلف مذهبی و مناسبتی از قدیم در بین فرهنگ و رسوم ما ایرانیان نفوذ کرده است و نمی‌توان منکر آن شد.

اما خرید آن برای مردم شهر نشین با چالش‌های متفاوتی روبه رو می‌باشد، چون آن‌ها مثل افراد روستا نشین بصورت کامل با گوسفند‌های سالم و عالی آشنا نیستند و نمی‌دانند از کجا اقدام به خرید گوسفند زنده با قیمت مناسب نمایند.

از این رو اغلب اوقات در این گونه معاملات ضرر می‌کنند و به اصطلاحی سرشان کلاه می‌رود.

متاسفانه بسیاری از فروشنده‌ها از این عدم آگاهی خریداران شهر نشین استفاده کرده و گوسفند‌های نامناسب را با قیمت‌های گزاف به آن‌ها می‌فروشند.

برای مثال یکی از ترفند‌های رایج بین فروشندگان این است که گوسفند‌ها را در داخل اتاق‌های کوچک و تاریک پرورش می‌دهند و با خوراندن آب و مواد غذایی کاذب دیگر سعی در افزایش غیر عادی وزن آن دارند.

مازاد بر این گاهی اوقات از بی اطلاعی خریداران سوء استفاده کرده و گوسفند‌ها را با قیمت گزافی به آن‌های می‌فروشند که این نیز به نوبه‌ی خود تاثیر بسیار بدی در خرید گوسفند زنده می‌گذارد.
 
گوسفند زنده را با یک تماس درب منزل تحویل بگیرید
 
آیا میدانید قیمت گوسفند زنده این روز‌ها به صورت ساعتی بالا و پایین می‌شود؟

این‌ها تنها عواملی نیستند که باعث می‌شوند تا شما یک تجربه‌ی بد در خرید گوسفند زنده داشته باشید! یکی دیگر از این عوامل عدم دسترسی و دور بودن بازار‌های خرید گوسفند زنده در داخل شهر‌ها می‌باشد.

به طوری که اغلب بازار‌های خرید گوسفند و دام زنده در حاشیه شهر‌ها قرار دارند و دسترسی و خرید از آن‌ها برای افراد شهر نشین دشوار بوده و عموما خارج از دسترس هستند.

رسیدن به این مناطق نه تنها نیازمند مصرف سوخت بیشتر است بلکه نیاز به آشنا و ارتباطات مناسب دارد تا یک خرید مناسب داشته باشید.

از طرفی دیگر حمل و برگرداندن گوسفند به منزل و یا محل سکونت تان عموما امری دشوار است.

تمام این موارد باعث شده است تا پدیده‌ای به نام خرید اینترنتی گوسفند زنده در بین ایرانیان بوجود آید که در بین نمونه‌های موجود مجموعه پیام پیشگام و مبتکر خرید اینترنتی گوسفند زنده می‌باشد.

در ادامه می‌خواهیم توضیحات بیشتری راجع به خدمات این گروه و ابتکارات آن‌ها برای خرید داشته باشیم.

خرید اینترنتی گوسفند زنده از مجموعه پیام

همانطور که در بالا اشاره کردیم خرید اینترنتی گوسفند به صورت زنده و حضوری دارای معایب و اشکالات بسیار زیادی است که عملا یک تجربه‌ی نامناسب از خرید به خریداران ارائه می‌دهد. اما خرید اینترنتی گوسفند زنده کاملا برعکس این موضوع است.
چنانچه شما قصد خرید اینترنتی (تلفنی) گوسفند زنده از مجموعه پیام را داشته باشید و سفارش خود را در مجموعه پیام ثبت کنید در کمترین زمان ممکن گوسفندی متناسب با خواسته‌ی شما همراه با وسیله‌ی نقلیه‌ی استاندارد و البته یک باسکول مجهز به محل مورد نظر شما ارسال می‌شود.

در آنجا گوسفند مجدد وزن می‌شود تا شما از صحت آن اطمینان حاصل نمایید البته این تنها بخش ماجرا نیست این گروه همراه هر سفارش یک قصاب ماهر نیز ارسال می‌کند تا چنانچه قصد ذبح دام در محل را داشته باشید بتوانید بدون هیچ دغدغه‌ای این کار را انجام دهید.

علاوه بر تمام این موارد ذکر شده گروه پیام تضمین می‌کند که تنها دام‌های سالم را برای مشتریان خود ارسال کند و هیچ گاه سود بیشتر را به کیفیت کمتر ترجیح نداده است لذا اگر قصد خرید اینترنتی گوسفند زنده را دارید می‌توانید از خدمات این گروه پیشرو استفاده نمایید.

میتوانید به صورت شبانه روزی قیمت گوسفند زنده را از ما استعلام کنید و اگر تمایل داشتید بدون پیش پرداخت سفارش خود را ثبت کنید و در ساعاتی که مشخص کرده‌اید ٬ گوسفند زنده را تحویل بگیرید...

شماره تلفن همراه: ۰۹۱۲۲۰۰۵۰۲۹، ۰۹۱۲۷۱۲۵۳۴۵

شماره تلفن ثابت:

شمال تهران: ۲۲۵۰۷۲۵۵، ۲۲۳۰۲۰۳۰، ۲۲۳۲۲۱۰۰، ۲۲۳۱۸۷۵۹،۲۲۳۲۱۰۹۱، ۲۲۵۲۲۴۶۷

شهرک غرب و محدوده: ٨٨۵٢٣١١٠

ونک و میرداماد ویوسف اباد: ٨٨۵٧١٧٧١

محدوده مناطق غرب تهران: ۴۴٨٣٢۶٩٢

اریا شهر تهرانسر و محدوده: ۴۴٣٢١۵٨٨

مناطق مرکز تهران و محدوده: ۶۶۶٢٣۵٧٩

پیروزی و امام حسین و محدوده: ٣٣١٠٨٢۶٣

مناطق شرق تهران: ٧٧٩٣٠٠۴٩

مناطق جنوب و جنوب شرقی: ۵۵٩۶٢۶۶٢

livesheep.com
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار