کد خبر: 951489
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان:
۴۱ هزار وعده غذای گرم به سیل زدگان استان لرستان با همکاری دو گروه از خیران اصفهان و صاحبان موکب‌های اربعین حسینی

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، اظهار داشت: مردم نیکوکار استان اصفهان تاکنون بیش از دو میلیارد و ۶۷۴ میلیون تومان به‌صورت نقد و کالا به سیل‌زدگان کمک کردند.
 محمد رضا متین پور از ارسال ۴۱ هزار وعده غذای گرم به سیل زدگان استان لرستان با همکاری دو گروه از خیران اصفهان و صاحبان موکب‌های اربعین حسینی گفت: استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل در شرایط کنونی ضروری است و موکب‌های خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) یکی از ظرفیت‌های خودجوش و مردمی است که در بحران‌ها و روزهای سخت می‌تواند یاری‌رسان هم‌میهنان آسیب‌دیده کشورمان باشد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان گفت: مردم نیکوکار استان اصفهان تاکنون بیش از دومیلیارد و ۶۷۴ میلیون تومان در قالب پرداخت هزینه نقدی و یا کالا به سیل‌زدگان کشور کمک کردند.
وی از اختصاص دو روز از حقوق کارمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان برای کمک به سیل زدگان خبر داد و گفت: لازم است که تمامی اقشار مردم برای کمک به سیل زدگان کمک کنند.
پرداخت الکترونیکی را آسان و سریع‌ترین راه کمک به سیل‌زدگان عنوان کرد و گفت: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۹۹*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و یا واریز مستقیم به شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، یاری‌رسان هم‌وطنان آسیب‌دیده خود باشند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر