کد خبر: 951458
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه یک فقره سرقت مسلحانه از طلافروشی در بازار کرمان انجام شده است گفت: صاحب مغازه و یکی از شهروندان زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.
سرویس جامعه جوان ‌آنلاین: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه یک فقره سرقت مسلحانه از طلافروشی در بازار کرمان انجام شده است گفت: صاحب مغازه و یکی از شهروندان زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

احمد یوسفی با اشاره به اینکه ساعت حدود ۸ امشب در بازار کرمان یک فقره سرقت مسلحانه توسط ۴ سارق انجام شده است گفت: این افراد مقداری از طلاجات این طلافروشی را به سرقت برده‌اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه هنگام فرار دو نفر صاحب مغازه و یکی از شهروندان را بر اثر شلیک گلوله زخمی شده‌اند افزود: مجروحین سریعا به بیمارستان منتقل شده‌اند و هم اکنون تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه دارد.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
پیشگیری از سرقت طلا فروشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
هدف سرقتهای شبانه از طلافروشیها فقط نفوذ به گاوصندوقهاست
پیشگیری از سرقت طلافروشیها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
نمیدونم چرا تو ایران مردم عادت کردند به خودشون گل بزنند و بعد بشینن چه کنم چه کنم کنند؟ اصلا فرض کنید سارقین این دو طلا فروشی دستگیر شدند و جلوی همون طلافروشی اعدام شدند. آیا این باعث میشه که دیگه از طلافروشیها چنین سرقتهایی اتفاق نیفته یا اون بنده خداهایی که کشته یا زخمی شدند برگردند به زمان قبل از سرقت؟؟!!! خوب بابا مهندسی معکوس مال همین وقتهاست دیگه. یعنی به جای اینکه دنبال سارقین و قاتلین باشیم باید تا جایی که ممکنه نذاریم سرقت یا قتلی اتفاق بیفته و این برای طلافروشیها خیلی ساده است چون طلافروشیها با دو سرقت مواجه هستند. یکی سرقتهای شبانه که هدف فقط سرقت از داخل گاوصندوقهاست که برای پیشگیری از آن فقط کافیه روی هر گاوصندوقی قفل ضد زورگیری نصب بشه که به واقع سارقین را در تمام روشهاشون ناکام خواهد گذاشت و همچنین برای پیشگیری از سرقتهای مسلحانه تنها کافیه سیستم ضد سرقت مسلحانه نصب بشه که هم فروشندگان را از تهدید و قتل نجات خواهد داد و هم سارقین را در سرقت ناکام خواهد گذاشت.
سید حسن حاجی امام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
بهتره که تمام طلافروشی ها نکات امنیتی مربوط به طلا فرشی را رعایت کنند تا شاهد چنین مواردی نباشیم. استفاده از قفل برقی و شیشه ضد گلوله از ضروریات یک طلا فروشی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار