کد خبر: 949811
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸
رونمایی از هندسه کلی بیانیه گام دوم انقلاب در بسیج
سازمان بسیج مستضعفین، برنامه جامع گام دوم انقلاب را به عنوان نقشه راه و با عنوان «طرح هندسه کلی بیانیه گام دوم انقلاب» تدوین و رونمایی کرد.
سرویس سیاست جوان آنلاین: اين برنامه به همت اقشار و معاونت‌های تخصصي بسيج شامل متخصصين و سرآمدان حوزه‌هاي مختلف و مورد نياز كشور به عنوان يك سند راهبردي تهيه شده است.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني بسيج؛ سردار غيب‌پرور رئيس سازمان بسيج مستضعفين در اين مراسم اظهار داشت: بيانيه گام دوم يك مرحله حمايتي دارد كه از طرف همه دستگاه‌ها خصوصاً حاكميتي و از طرف اقشار مختلف مردم بايد مورد حمايت قرار گيرد. غيب‌پرور گفت: در مرحله دوم، كلام رهبري بايد فهميده شود و به عبارت ديگر بايد كار تبييني صورت گيرد كه رونمايي امروز نيز از نوع تبييني است. وي تصريح كرد: كار بيانيه گام دوم انقلاب، فقط با حمايت و تبیین انجام نمي‌شود بلكه بايد در حوزه عملياتي و اجرايي نيز به آن توجه شود و اگر اين بيانيه اجرايي نشود ما مرتكب گناه شده‌ایم. رئيس سازمان بسيج با بيان اينكه رونمايي امروز يك آغاز بوده و كار اصلي عملياتي كردن آن است، افزود: بيانيه گام دوم خطاب به جوانان است، وقتي رهبري از جوانان سخن مي‌گويند اين كلام از سر حكمت است نه تعارف و نشان‌دهنده مشي حكيمانه ايشان است. غيب‌پرور خاطرنشان كرد: سلسله طرح‌هاي اقدامي بايد ناظر بر تحقق اهداف بيانيه گام دوم و باز كردن مسير براي جوانان باشد. وي مخاطب اصلي بيانيه گام دوم انقلاب را جوانان دانست و افزود: اقدامات ما در بسيج براي اجراي بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي با محوريت جوانان است و ما برنامه‌ها را برهمين اساس طراحي و به دنبال سپردن كار به جوانان هستيم. غيب‌پرور در پايان تأکید كرد: بيانات مقام معظم رهبري در بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي بايد به بهترين شكل در جامعه اجرا شود.

تلاش بسيج براي واگذاري مسئوليت‌ها به جوانان
سردار غيب پرور در حاشيه اين مراسم در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در خصوص اقدامات عملي بسيج براي تحقق بيانيه گام دوم انقلاب، اظهار كرد: كلام رهبري در خصوص گام دوم انقلاب همانند نامگذاري سال، شامل دو بخش حمايتي و فهم كلام مي‌شود؛ فهم كلام از تبيين درست به دست مي‌آيد البته اگر فرض هم كنيم كه تبيين نيز به درستي انجام شود جزئي از كار را انجام داديم، چون كار اصلي داشتن طرح اقدام عملي است. وي افزود: زماني مي‌توانيم در برابر بيانيه گام دوم انقلاب سرمان را بالا بگيريم كه اقشار بيست و دو گانه بسيج و برخي معاونت‌ها و سازمان‌هاي بسيج مثل سازمان فضاي مجازي يا معاونت اجتماعي بسيج، در مجموع ۳۰ طرح عملياتي در اين خصوص ارائه دهند. سردار غيب پرور ادامه داد: نكته مهم بيانيه گام دوم ناظر به جوانان است؛ هر چند درباره آن يعني جوان‌گرایی خيلي حرف زده مي‌شود، اما در بسيج به دنبال آن هستيم بخش مهمي از امور بسيج را به جوانان در سراسر كشور واگذار كنيم؛ همانند دوران دفاع مقدس كه جوانان عهده‌دار اداره جبهه‌ها شدند و توانستند با پيروزي جنگ را خاتمه دهند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
0
0
چطور این موضوع را به عمل نزدیک کرد، موضوعی که کمتر از آن حرف زده شده همه در مورد آن حرف زده اند اما از چگونه به عمل درآوردند آن نا حالا حرفی شنیده نشده است چرا ما چنین هستیم؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار