کد خبر: 948879
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: قرار است بسیج در قالب گشت محله‌محور در کنار مأموران کلانتری‌ها حضور داشته‌باشند که با این کار شاهد امنیت بهتر و بیشتری در محلات خواهیم بود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، سردار ایوب سلیمانی روز گذشته در نشست خبری درباره تشریح عملکرد نیروی انتظامی در سال‌۹۷ گفت: مردم در ۱۱‌ماهه امسال ۵/ ۲۹ میلیون تماس با مراکز‌۱۱۰ داشتند که بیش از ۱۷‌میلیون آن به اعزام گروه مأموران نیروی انتظامی منجر شده است. همچنین ۵/ ۱ میلیون تماس نیز با مراکز ۱۹۷ گرفته شد که در این بین مطالب، شکایات و درخواست‌های خود را با پلیس در میان گذاشتند. وی همچنین گفت: امسال بیش از یک‌میلیون جرم ثبت شده که ۹۱‌درصد آن‌ها سرقت بوده است. سردار سلیمانی ادامه داد: عمده سرقت‌ها سرقت از منزل، خودرو و کیف‌قاپی‌و... است که ۷۳‌درصد کل سرقت‌های کشور در ۱۰ استان رخ می‌دهد که تهران در رتبه نخست است و پس از آن نیز غرب استان‌تهران، البرز، اصفهان، خراسان‌رضوی، کرمان، فارس و خوزستان است. وی افزود: در حوزه راهنمایی و رانندگی هم پلیس راهور از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۳‌میلیون تخلف رانندگی را ثبت کرده که بالغ بر ۶‌میلیون آن تخلف حادثه‌ساز بوده است. سردار سلیمانی در مورد تمهیدات پلیس برای چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: پلیس به هیچ عنوان مخالف شادی مردم نیست، اما صیانت از جان مردم و آرامش مردم نیز برایمان مهم است و اجازه نخواهیم داد که این مسئله به خطر بیفتد، در عین حال به نظر می‌رسد که امسال مراسم چهارشنبه‌سوری در مقایسه باسال‌های قبل با آرامش برگزار شود. سردار سلیمانی درباره تصمیم ناجا برای شکایت از فرهاد مجیدی گفت: علاقه‌مند به شکایت از کسی نیستیم، درباره این فردی هم که پرسیده شد ما تا امروز به این جمع‌بندی نرسیدیم که شکایتی کنیم، ضمن اینکه دوست هم نداریم این موضوع ادامه پیدا کند؛ این آقا تماس گرفت و عذرخواهی کرد و گفت که حاضر است در جمع دوستان حاضر شود و جبران کند لذا ما این موضوع را متوقف کردیم. به گفته وی کسانی هم که از تخلفات احتمالی پلیس فیلمبرداری می‌کنند لازم است فیلم یا صوت مربوطه را به پلیس تحویل دهند تا به شکایت وی یا تخلف مأمور رسیدگی شود.

آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده
جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سؤال خبرنگار ما درباره سرنوشت مرزبان‌های ربوده شده از سوی گروهک‌های تروریستی و نگهداری آن‌ها در خاک کشور پاکستان و تدابیر پلیس در سال‌۹۸ برای مرز‌ها و جلوگیری از حوادث مشابه گفت: بیشترین امنیت را در مرز‌ها داریم، حلقه‌های امنیتی ما با وجود تهدیدات گسترده، بسیار قوی‌تر از سایر کشور‌ها است به طوریکه به گفته دشمنان آن‌ها بیشترین حجم فشار را در تاریخ به کشور ایران وارد کرده‌اند و همه سر سپرده‌ها و گروهک‌ها را اجیرکرده‌اند و آن‌ها صد‌ها مورد اقدام می‌کنند، اما ناکام می‌مانند و اگر در یک مورد هم موفق می‌شوند این ناامنی نیست. وی در پاسخ به قسمت دوم سؤال خبرنگار ما ادامه داد: در حال حاضر در حال پیگیری هستیم که هفت‌نفر از این مرزبانان که دو نفرشان نیز از نیروی انتظامی هستند، آزاد شوند و با توجه به قولی که مسئولان پاکستانی داده‌اند امیدواریم خبر‌های خوشی به زودی به ما برسد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار