کد خبر: 948811
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
مدیرعامل استقلال از نفوذ عربستانی‌ها و ضعف ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل تغییر داور دیدار با العین انتقاد کرد.
جوان آنلاین: امیرحسین فتحی پس از پایان مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مجمع برگزار شد و مسائل کلان فوتبال در این جلسه بررسی شد. موضوعی که مربوط به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود، ساختمانی که در اختیار دو باشگاه است قرار شد کارشناسی شود و موضوع بین فدراسیون و دو باشگاه حل شود.
وی درباره این که آیا باشگاه استقلال اسنادی را ارائه کرده است یا خیر پاسخ داد: از ما نخواسته بودند، ولی قرار شد اگر سندی وجود داشته باشد به فدراسیون ارائه دهیم.
مدیرعامل استقلال درباره رضایتش از مجمع فدراسیون فوتبال گفت: یک بند از مجمع مربوط به پرسپولیس و استقلال بود که ما معتقد هستیم که این دو ساختمان متعلق به استقلال و پرسپولیس هستند و پیگیر این موضوع هستیم تا ساختمان‌ها تحویل دو باشگاه داده شوند.
فتحی درباره تغییر مشکوک داور دیدار استقلال و الدحیل تصریح کرد: فقط می‌توانم بگویم متأسفم و این ضعف ماست. ضعف فدراسیون ماست. ضعف ما در کرسی‌هاست و ما باید در کرسی‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا قوی‌تر ظاهر شویم تا از حق باشگاه‌ها و تیم‌های ملی‌مان دفاع کنیم.
او در پایان گفت: با تاریخ داربی مشکلی نداریم و در ۱۰ فروردین به میدان خواهیم رفت.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار