کد خبر: 948157
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال
دور برگشت بازی مرحله پلی اف والیبال در حالی فردا برگزار می‌شود که کاله مازندران با سایپا تهران مسابقه می‌دهدو پیام مشهد با شهرداری ورامین دیدار می‌کند. دو تیم سایپا و شهرداری ورامین دور رفت را با پیروزی مقابل کاله و پیام پشت سرگذاشتند و فردا در صورت پیروزی دوم راهی فینال خواهند شد. در بازی رفت در ورامین مثل سنوات گذشته ورامینی‌ها میزبانی خوبی از تیم پیام نداشتند و در نهایت این بازی با زد و خورد و درگیری فیزیکی بازیکنان به پایان رسید.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: جبار قوچان‌نژاد سرمربی پیام مشهد در گفت وگو با "جوان آنلاین" گفت:در بازی فردا ما سید محمد موسوی، ملی پوش مان نیز به خاطر رأی کمیته انضباطی که یک جلسه محروم شده را در اختیار نداریم و قطعا کار سخت‌تری مقابل ورامین خواهیم داشت. ما به رای صادر معترضیم، اما دست مان به جایی نمی‌رسد. نمی‌توانیم از حق مان دفاع کنیم.
واکنش تند قوچان‌نژاد به ناظر مسابقه: آقای حق‌بین! به خدا امام رضا واگذارت کردموی افزود: متاسفانه ناظر بازی آقای حق بین، حق را نمی‌گوید. درکل بازی هوادار ورامینی به من و تیمم فحاشی کردن، اما ناظر بازی می‌گوید من چیزینشنیدم. من آن‌ها را به همان خدا و امام رضایی که دم از آن می‌زنید واگذار می‌کنم. بالاخره یا آن دنیا هم هست که باید پاسخگو باشی. چطور نشنیدی که در تمام طول مسابقه، به من فحاشی شد؟ حالا می‌گویی هیچ فحاشی‌ای نشنیدی؟ در طول بازی خودت ازتماشاچیان ورامینی نخواستی که فحش ندهند حالا می‌گویی هیچ فحشی نشنیدی؟ من فحش‌هایی شنیدیم که از گفتنش شرمم می‌آید. چطور هوادار کف زمین را ندیدی. امیدوارم خدا همه ما را به راه راست هدایت کند و جرات بیان حق و حقیقت در تمام عرصه‌ها به ما بدهد آقای حق‌بین.
در بازی نخست دور رفت مرحله پلی آف که در مازندران برگزار شد، تیم کاله با نتیجه ۳ بر یک از میهمان خود سایپا شکست خورد. کاله در حالی شکست خورد که در ست اول به پیروزی رسیده بود. دراین دیدار کاله ست اول را ۲۵-۲۳ به پایان رساند. اما در سه ست بعدی بازی را با نتایج ۱۷-۲۵ و ۲۰-۲۵ و ۲۷-۲۹ مقابل حریفش واگذار کرد تا چشم انتظار بازی برگشت یعنی فردا باشد. در دیگری بازی تیم شهرداری ورامین نیز تیم پیام را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد و روز چهارشنبه در مشهد باید برای کسب پیروزی دوم و صعود به فینال تلاش کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار