کد خبر: 948059
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: یک هزار و ۶۷۷ پایگاه در ایام جشن احسان و نیکوکاری وظیفه جمع آوری و دریافت کمک‌های مردم استان مرکزی به محرومان را بر عهده دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: یک هزار و ۶۷۷ پایگاه در ایام جشن احسان و نیکوکاری وظیفه جمع آوری و دریافت کمک‌های مردم استان مرکزی به محرومان را بر عهده دارند.

قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت قرار گرفتن در آستانه ایام احسان و نیکوکاری در اراک اظهار داشت: از مجموع یک هزار و ۶۷۷ پایگاه، ۴۴ پایگاه ثابت، ۶۰ پایگاه سیار، ۱۲۷۰ پایگاه در مدارس، ۳۷ پایگاه در مراکز مقاومت بسیج، ۶۶ پایگاه در ۴۰ مرکز نیکوکاری و ۲۰۰ پایگاه نیز در مساجد در زمینه جمع آوری و دریافت کمک‌های مردمی و نیکوکاران فعالیت دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با اشاره به شعار جشن احسان و نیکوکاری سال جاری یعنی «عید برای همه» افزود: هم اکنون بالغ بر ۴۴ هزار خانوار از کمیته امداد استان مرکزی کمک معیشت دریافت می‌کنند. تعدادی خانوار نیز به صورت تک خدمتی و چند خدمتی از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.

موسی نژاد خاطرنشان کرد: انتظار داریم با بسترسازی احسان و نیکوکاری و تلاش همه گروه‌های اجتماعی بستری فراهم شود که همه با هم بتوانیم به این خانواده‌های نیازمند و مستمند آنطور که شایسته است کمک و یاری کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی بیان داشت: در جشن نیکوکاری سال گذشته بیش از ۴ میلیارد تومان توسط مردم نیکوکار استان مرکزی به نیازمندان کمک شده است.

وی ادامه داد: برای جشن احسان و نیکوکاری امسال پیش‌بینی می‌شود که شاهد رشد ۲۵ درصدی باشیم. یعنی جمعآوری مبلغی بالغ بر پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از برنامه‌های عملیاتی کمیته امداد استان است. اما اعتقادمان بر این است با بستر سازی که اتفاق افتاده و همراهی گروه‌های مختلف رقم ییش از این خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: در استان مرکزی ۲۰۵۰ بچه یتیم و ۴۴۴۵ نفر فرزند محسنین تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند و از مزایای این نهاد بهره مند می‌شوند.

موسی نژاد اظهار داشت: در استان مرکزی ۱۷ هزار و ۳۳۰ حامی فعال داریم که به افراد مذکور کمک می‌کنند و این حامیان طی ۱۱ ماهه سال جاری حدود ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به کمیته امداد کمک کردند. همچنین طی ۱۱ ماهه سال جاری بالغ بر ۹۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب کمک معیشت به نیازمندان استان مرکزی کمک شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر