کد خبر: 947986
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
دور رفت مرحله پلی‌آف نیمه نهایی والیبال
دور رفت مرحله پلی‌آف نیمه نهایی در حالی با انجام دو دیدار برگزار شد که بازهم جدال تیم‌های شهرداری ورامین و پیام مشهد به زد و خورد کشده شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: در بازی نخست که در مازندران برگزار شد، تیم کاله با نتیجه ۳ بر یک از میهمان خود سایپا شکست خورد. کاله در حالی شکست خورد که در ست اول به پیروزی رسیده بود. دراین دیدار کاله ست اول را ۲۵-۲۳ به پایان رساند. اما در سه ست بعدی بازی را با نتایج ۱۷-۲۵ و ۲۰-۲۵ و ۲۷-۲۹ مقابل حریفش واگذار کرد تا چشم انتظار بازی برگشت باشد. در دیگری بازی که با حواشی زیادی همراه بود تیم پدیده در ورامین برابر شهرداری ۳ بر یک شکست خورد. این بازی حساس با برخورد فیزیکی بازیکنان به پایان رسید. نبود ویدئوچک و عدم قاطعیت داور به خصوص در استفاده از کارت‌های خود همراه بود از عوامل مهم درگیری بازیکنان در پایان بازی بود. تیم شهرداری ورامین نیز تیم پیام را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد و روز چهارشنبه در مشهد باید برای کسب پیروزی دوم و صعود به فینال تلاش کند.
جبار قوچان نژاد سرمربی تیم والیبال پیام مشهد در گفت وگو با "جوان آنلاین" گفت: بازی خیلی حساسی بود و هر دو تیم با توجه به اینکه به امتیاز این بازی نیاز داشتند قدرتمند ظاهر شدند. اعتراف می‌کنم که د. ست اول و دوم خیلی خوب نبودیم و نتوانستیم بازی همیشگی مان را ارائه دهیم. اما در ست سوم همه چیز عوض شد و توانستیم حتی ۱۶ بر ۱۲ از حریف پیش بیفتیم و در نهایت این ست را به نفع خودمان به پایان برسانیم. در ست چهارم متاسفانه داوری چند اشتباه فاحش داشت که تمرکز بازیکنان ما گرفت و نتوانستیم در ادامه بازی، روند خوب مان را ادامه دهیم.
وی درباره درگیر موسوی اهظار داشت:ببیند وقتی داور بازی نتاونند خوب قضاوت کند ناخداگاه روی بازیکنان تیم فشار می‌آورد. موسوی یکی از بهترین‌های ما درتیم ملی میباشد و بیشتر فشار تیم متوجه او است. ضمن اینه فشار تماشاگران و بی احترامی و فحش‌های آن‌ها هم مزید بر علت شد تا بازی کلا از دست داور خارج شود و نتواند قضاوت خوبی داشته باشد و اواخر بازی با جنجال و درگیری همراه شود.
قوچان نژاد با اشاره به اینکه در بازی‌های قبلی در لیگ هم برابر این تیم با مشکل برخورده بودیم خاطر نشان کرد: ما قبلا هم برابر این تیم و تماشاگرانشان با مشکل برخورده بودیم و با درگیریو حواشی به پایان رسید. در آن بازی من و سید موسوی یک ساعت جلوی درب ورزشگاه بودیم که درنهایت با اسکورت پلیس رفتیم. دربازی دیروز هم تعداد نیروی انتظامی در سالن کم بود و همین باعث ورود تماشاگران به داخل زمین شد. چیزی که جای تأسف دارد این است چرا تماشاگران باید بعد از بازی به راحتی وارد زمین شوند و چند درگیری رخ دهد.
سرمربی تیم والیبال درباره اینکه از ویدئو چک استفاده نشد اظهار کرد: من نمی‌دانم چرا در مهمترین بازی لیگ نباید از ویدئو چک استفاده کنند. مهم‌ترین گلایه ما این است. خیلی لز تنش‌ها به خاطر اشتباهات داوری بود و اگر از ویدئو چک می‌شد قطعا چنین حواشی بوجود نمی‌آمد که در نهایت تماشاگران به زمین ورود کنند و به زد و خورد بپردازند. واقعا اگر یکی از بازیکنان ما چاقو می‌زدند چه کسی پاسخگو می‌بود.
سرمربی والیبال پیام درباره بازی برگشت در مشهد گفت: بازی سختی در مشهد خواهیم داشت، تیم‌هایی مانند سایپا و شهرداری مهره‌های بسیاری دارند. سعی می‌کنیم در خانه کم اشتباه‌تر ظاهر شویم و کار را به بازی سوم بکشانیم.
وی درباره هل دادن ناظر بازی توسط موسوی گفت:، چون پس از بازی تماشاگران داخل زمین ریختند و قصد حمله به موسوی را داشتند، موسوی نمی‌دانست آن فرد ناظر بازی است به همین دلیل با تصور اینکه یکی از تماشاگران است او را هل داد. جو سالن از ابتدا بر علیه سید بود و تماشاگران علیه او فحش می‌دادند. تماشاگران از اول بازی به من فحش می‌دانند و ما تحمل کردیم و همین کار‌ها باعث شد تا جو بازی به زود و خورد کشیده شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار