کد خبر: 947547
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
جانشین فرمانده کل سپاه گقت: دشمنان را مانند گذشته نابود خواهیم کرد. دشمن را در گام اول متوقف کردیم و امروز نوبت تعقیب آنان است و پیروزی حتمی است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین:‌ سردار سرتیپ پاسدار «حسین سلامی» روز جمعه درشانزدهمین مجمع خیرین موسسه خیریه امدادگران عاشورا افزود: مردم ما آموخته اند که برای عظمت و رشد و پیروزی در جنگ اقتصادی همه باید با هم همراه شویم.
وی افزود: خداوند برای هر انفاقی، ۷۰۰ برابر جایگزین می‌کند و تنها راه نجات از هلاکت را قرآن قرار داده که گنجینه گرانبها است.
سردار سلامی افزود: از دشمن هرگز هراسی نداریم چرا که آن‌ها را در میدان آزموده ایم و اگر اراداه کنیم و برنامه ریزی داشته باشیم، پیروز خواهیم شد و دشمنان را مانند گذشته نابود خواهیم کرد که البته دشمن را در گام اول متوقف کردیم و امروز نوبت تعقیب آنان است و پیروزی حتمی است.
جانشین فرمانده کل سپاه افزود: در فلسفه غرب، علم وقتی پیشرفت می‌کند، ظرفیت انهدام چند بار سیاره زمین را بوجود می‌آورد؛ علم شیمی و فیزیک و بیولوژیک رشد می‌کند و ظرفیت انهدام بشر را بوجود می‌آورد.
سردار سلامی افزود: انسان غرب تربیت شده آن مکتب است که بمب اتم می‌سازد وقتی علم شیمی پیشرفت می‌کند، سلاح شیمیایی می‌سازد، دانش پزشکی پیشرفت می‌کند و میکروب‌هایی ویرانگر که نسل‌ها را می‌تواند نابود کند، ساخته می‌شود.
وی گفت: آمریکا نخستین اقتصاد برتر جهان است و امروز با بیش از ۴۰ میلیون انسان زیر خط فقر که نمی‌توانند خدمات بهداشتی دریافت کنند، مواجه است.
وی افزود: ما در کشور در تحریم همه جانبه اقتصاد جهانی زندگی می‌کنیم، اما همچنان روح نشاط و شادابی و زندگی پابرجاست، چرا که دایره توجه اسلام همه بشریت است نه فقط مسلمانان را نجات دهد بلکه همه بشریت را احیا کرده است.
وی ادامه داد: با این فلسفه طبیعی است که غم و شادی را تقسیم می‌کنیم و برای برطرف کردن فقر از چهره مردم تلاش می‌کنیم؛ اجازه نمی‌دهیم ناامیدی و یاس و فقر که از وعده‌های شیطان است، بر جامعه ما حاکم شود.
سردار سلامی ادامه داد: بشریت باید از ذلت، بردگی و اسارت فقر و درماندگی نجات یابد؛ آزادی و کرامت احیا شود، بر این اساس آن جامعه و مکتبی که به ارزش‌های انسانی متکی است، هرگز نمی‌شکند؛ امروز دشمنان ما دوست دارند مردم ما بیمار، افسرده و ناامید باشند، این در حالی است که مکتب ما مطمئن و مستحکم است.
وی افزود: کاری که امروز مردان عرصه کمک و امداد در زمینه محرومیت زدایی در زمینه‌های بهداشت و درمات و هر اقدام خیر دیگری که انجام می‌دهند، همه جهاد در راه خداست.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
احسنتتت باعث افتخارید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار