کد خبر: 947247
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
دومین دوره المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور امسال با رنگی متفاوت در اصفهان برگزار می‌گردد.
جوان آنلاین: چندی پیش بود که خبر جاری شدن آب زاینده رود مردم نصف جهان را مشعوف کرد و این را منشا خیر و برکت در اصفهان عنوان کردند.
در همین راستا مقرر شد دومین دوره المپیاد ورزشی بانوان کارگر با حضور بیش از ۲۵۰ ورزشکار به میزبانی پایتخت تاریخ و فرهنگ کشورمان برگزار شود.
این المپیاد امسال با همکاری فدراسیون ورزش کارگری، اتحادیه زنان کارگر، اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رشته‌های ورزشی تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، شنا، دارت و بسکتبال در مجموعه ورزشی شهید بهشتی اصفهان برگزار می‌شود.
سوسن دانشفر مسئول امور بانوان فدراسیون ورزش کارگری در این خصوص افزود: تاکنون بیش از ۲۵۰ ورزشکار در قالب تیم‌های ورزشی بیش از ۲۶ استان کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی نمودند. این رقابت‌ها برای دومین سال متوالی (سال گذشته به میزبانی کرمان) است که در کشورمان برگزار خواهد شد و هدف از برگزاری این رویداد بزرگ حضور بیشتر بانوان در ورزش است.
دانشفر در خصوص حضور بانوان در ورزش، نیز یادآور شد:منظور از حضور بانوان در ورزش، آن دسته از بانوان هستند که در منازل خود کار‌های خانگی انجام می‌دهند و طبیعتا وابسته به هیچ کارگاه و کارخانه‌ای نیستند، عدم حضور این قشر زحمتکش و تاثیرگذار در میادین ورزشی سبب شد تا این المپیاد برای اولین بار سال گذشته برگزار شود و نتایج مثبت آن یکی از دلایل ادامه برگزاری آن بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار